• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

چرا وزارت ورزش «تنها بانوی » نامزد پست ریاست فدراسیون ورزشهای همگانی را حذف کرد ؟! ياقوت‌هاي چشم‌نواز ني‌ريز روانه بازار شدند/ انار رباب ني‌ريز شهرت جهاني دارد تجدید بیعت مدیران ارشد پستی کشور با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حسینیه جماران اعزام گروه درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان، نمونه ای از تحقق وظایف نظام سلامت در حوزه پدافند غیرعامل فروشگاه های تخفیف دار «بله» برای سال تحصیلی جدید ایران ارقام با مدیریتی کاردان به دنبال بازارهای جدید و سودآوری دفع بهداشتی زباله یک مطالبه جدی مردمی است / تفکیک زباله از مبداء نیازمند فرهنگ سازی است زمین برای ساخت بیش از ۱۷ هزار واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان واگذار شد آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد رسانه بازوان اصلی شکل دهی افکار عمومی است میزبانی مساجد و اماکن مذهبی استان فارس از جشن های میلاد امام رئوف (ع) تقدیر از مدیر عامل بانک توسعه تعاون در همایش تجلیل از رهبران اقتصاد ایران

0

هشدار- کلاهبرداری استخدام و کاریابی در فضای مجازی

  • کد خبر : 54359
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
هشدار- کلاهبرداری استخدام و کاریابی در فضای مجازی
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان درخصوص کلاهبرداری استخدام و کاریابی در فضای مجازی هشدار داد.

به گزارش گیتی ، بهادر اسدی اظهار کرد: از آنجایی‌ که افراد زیادی در سطح جامعه جویای شغل هستند، شیادان سایبری با سوءاستفاده از این موضوع با درج آگهی‌های استخدامی کاذب در فضای مجازی و همچنین سایت‌های آگهی آنلاین اقدام به کلاهبرداری از عموم مردم می‌کنند.

اسدی گفت: مجرمان اینترنتی با سوء استفاده از نیاز جوانان و افراد جویای کار، با ساختن صفحات جعلی اقدام به سرقت اطلاعات کاربران مجازی کرده و با ترفند فیشینگ، اقدام به کلاهبرداری از حساب بانکی آنها می‌کنند.

وی افزود: همچنین سودجویان با شیوه‌های مختلف از قبیل درخواست مبلغ برای تشکیل پرونده استخدامی و عدم عودت آن، سوء استفاده از مدارک هویتی، سوء استفاده از کارت و حساب بانکی دست به کلاهبرداری می‌زنند.

اسدی تصریح کرد: شهروندان محترم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند موضوع را جهت پیگیری از طریق سامانه سجام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان به آدرس: Sajam.scpd.irبخش “ثبت گزارش پیشگیری از جرائم و آسیب‌های فضای مجازی” ارسال نمایند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=54359

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.