• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است

  • کد خبر : 30399
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است
جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

دفاع مقدس، نام آشنا ترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمندیست برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار کسانی که دانش آموخته، مکتب آزادگی سید و سالار شهیدان بودند.

هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال حماسه آفرینی، رشادت و از خودگذشتگی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی های خود آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.

بدون تردید روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمامی شهيدان گرانقدر، رزمندگان و ايثارگران بدينوسيله مراتب تهنيت و تبريك خويش را به مناسبت اين ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ايران اسلامی و توفيقات روز افزون مردم شريف مشهد به ويژه ايثارگران ، جانبازان و نيروهای مسلح قهرمان را در پرتو منويات رهبر عظيم الشأن انقلاب و فرماندهی معظم كل قوا حضرت آيت الله خامنه ای «مد ظله العالی» مسئلت می نمایم.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»

سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی

سی ام شهریورماه یک‌هزار و چهارصد و دو

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.