• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0

هلال احمر خراسان رضوی: بازوی پرتوان در حوادث و خدمت بی‌منت به مردم

  • کد خبر : 52563
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
هلال احمر خراسان رضوی: بازوی پرتوان در حوادث و خدمت بی‌منت به مردم
سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی گفت:خدمت در هلال احمر توفیق الهی و خدمت به مردم خراسان رضوی افتخار است.هلال احمر در بحران‌ها و حوادث مختلف، یار و یاور مردم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محسن نجات در مراسم تودیع و معارفه رئیس هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: رئیس جمهور شهید، الگوی خدمت بی‌منت به مردم بود و هلال احمر در این مسیر گام برمی‌دارد.

وی بیان کرد: امدادگران هلال احمر، جوانان فداکاری هستند که در خط مقدم خدمت به مردم حاضرند.

سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر در بحران‌ها و حوادث مختلف، بیان : “خدمت در هلال احمر توفیق الهی و خدمت به مردم خراسان رضوی افتخار است.

وی افزود: “هلال احمر در کنار مردم بوده و با تلاش شبانه‌روزی امدادگران فداکار خود، آرامش و امنیت را به جامعه تزریق کرده است.”

نجات با بیان اینکه رئیس جمهور شهید، الگوی خدمت بی‌منت به مردم بود، خاطرنشان کرد: “هلال احمر در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارد و امدادگران این جمعیت، جوانان فداکاری هستند که از هیچ تلاشی برای نجات جان انسان‌ها و کمک به آسیب‌دیدگان دریغ نمی‌کنند.”

در این مراسم همچنین از خدمات رئیس جمهور شهید و هلال احمر استان تجلیل و قدردانی شد. در این مراسم، از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و همچنین امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان تقدیر شد. همچنین لوح‌ها و هدایایی به رسم یادبود به فرماندهان و مدیران خدوم هلال احمر استان اهدا شد. این مراسم با حضور گرم مردم و مسئولان استانی در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52563

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.