• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
6

همایش پاسداشت روز ملی اصناف در استان فارس برگزار شد

  • کد خبر : 22863
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
همایش پاسداشت روز ملی اصناف در استان فارس برگزار شد
فارس_ حمیدرضا ایزدی گفت: اصناف در توسعه فعالیتهای اقتصادی، توام با برنامه ریزی، برنامه سازی و تصمیم گیری نقش ایفا می کند.

گیتی آنلاین_ چهارشنبه سی یکم خردادماه سال‌جاری با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس ، رئیس اتاق اصناف ایران، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان، رئیس بسیج اصناف، جانشین سپاه فجر فارس در بسیج اقشار، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، روسای دستگاه های اجرایی، روسای اتحادیه ها و جمعی از بازاریان و اصناف، همایش و آیین پاسداشت روز ملی اصناف وتجلیل از پیشکسوتان این عرصه برگزار و از تعدادی پیشکسوت و فعالان بخش اصناف با اهداء لوح و تندبس تجلیل به عمل آمد. همچنین در ادامه آیین از دو خانواده شهید بزرگوار اصناف تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

مدیرکل صمت استان فارس در کنفرانس مطبوعاتی و در جمع اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی با تبریک روز ملی اصناف و آرزوی توفیق برای همه بازاریان و خانواده بزرگ اصناف کشور و استان و بااشاره به اینکه بی بدیل ترین جایگاه و نقش را اصناف و بازاریان در اقتصاد کشور دارند گفت: اصناف همواره با تلاش و کوشش خود در پی کسب و کار و روزی حلال بوده و در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و… نقش خوب خود را ایفا نموه است.

وی با تاکید براهمیت و جایگاه  اصناف در چرخه اقتصادی کشور واستان فارس افزود:جامعه بزرگ اصناف با تلاش و تعامل و همکاری، برنامه ریزی و برنامه سازی و تصمیم گیری و اتخاذ تصمیمات مناسب در حوزه کاری‌ خودشان تولید ، توزیع و پخش در این چرخه به رشد تولید ، مهار تورم شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز رونق اقتصادی کمک می کنند‌.

وی به ضرورت حرکت اصناف به سمت کسب و کارها و شیوه های بازاریابی نوین ، آموزش و توانمندسازی اصناف در رشد اقتصادی و صادراتی تاکید نمود.

مدیرکل صمت فارس با تاکید بر بازرسی و نظارت مستمر بر بازار کالا و خدمات بازرسان استان فارس اظهار داشت: استان فارس در سطح کشور در سال ۱۴۰۱ در تعداد تشکیل پرونده، جایگاه دوم و در تعداد بازرسی، جایگاه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

ایزدی گزارش داد؛ استان فارس داری تعداد ۱۸۰ هزار صنوف تولیدی، توزیعی، خدماتی ، خدمات فنی همچنین تعداد ۵۶۲ اتحادیه و ۳۶ اتاق اصناف است، همچنین تعداد بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی و ۷۶ اتحادیه در شیراز فعالیت دارند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22863

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.