• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

همراهی بانک های شهرستان خرم بید با بنیاد مسکن برای توسعه مسکن روستایی

  • کد خبر : 45090
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
همراهی بانک های شهرستان خرم بید با بنیاد مسکن برای توسعه مسکن روستایی
فارس_ نشست هماهنگی مسوولان و کارشناسان بنیاد مسکن شهرستان خرم بید با مسوولان شعب بانک‌های عامل این شهرستان در راستای تسهیل گری توسعه مسکن روستایی ترتیب یافت.

گیتی آنلاین_ این نشست با حضور بهرام دوستی روشن مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خرم بید و رحیمی کارشناس فنی بنیاد و با حضور روسای بانک‌ها جهت تسریع در روند انعقاد قرارداد تسهیلات متمم طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی برگزار شد.

بهرام دوستی روشن در این نشست با تقدیر از همراهی بانک ها در اعطای تسهیلات بانکی اظهار داشت: روند انعقاد قرارداد در بانک‌های صادرات و تجارت آغاز شده و بانک‌های دیگر نیز قول مساعد داده‌اند تا با تسهیل گری در این زمینه شرایط را برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی فراهم کنند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرمبید در ادامه ، توسعه مسکن روستایی را رویکرد اصلی بنیاد مسکن در این شهرستان دانست و گفت: در این زمینه با هم افزایی بانک ها برای اعطای تسهیلات گام های ارزشمندی برداشته شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم بید گزارشی هم از فعالیت های این نهاد بیان کرد و اظهار داشت: با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن شاهد تحول در اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدایی در این شهرستان هستیم.

دوستی روشن عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: بنیاد مسکن در واحد بازسازی مسکن شهری و روستایی با اعطای تسهیلات ۲میلیارد ریالی به تعداد ۱۹۸فقره با اعتباری معادل ۳۹۶ میلیارد ریال ، و تسهیلات متمم به تعداد ۱۹۰فقره با اعتباری معادل ۱۹۰میلیارد ریال در این حوزه عملکرد قابل توجهی داشته است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45090

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.