• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

همزمان با هفته دولت ؛پروژه های عمرانی شهرداری واجارگاه افتتاح شد

  • کد خبر : 29431
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
همزمان با هفته دولت ؛پروژه های عمرانی شهرداری واجارگاه افتتاح شد

هفته دولت فرصتی است تا تلاش ها و زحمات یکساله سازمان ها و ادارات‌ ونهادها به منصه ظهور گذاشته شود،یکی از این سازمان ها که همواره در هر دوره ای تلاش وافر دارد جهت بهبود محل زندگی شهروندان و ایجاد امکانات بمنظور رفاه حالشان شهرداریها هستند،شهرداریها نهادهای عمومی هستند که وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات […]


هفته دولت فرصتی است تا تلاش ها و زحمات یکساله سازمان ها و ادارات‌ ونهادها به منصه ظهور گذاشته شود،یکی از این سازمان ها که همواره در هر دوره ای تلاش وافر دارد جهت بهبود محل زندگی شهروندان و ایجاد امکانات بمنظور رفاه حالشان شهرداریها هستند،شهرداریها نهادهای عمومی هستند که وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات و ایجا فضایی آرام برای زندگی شهروندان است. لذا مجموعه شهرداری و شورای اسلامی هر شهری تلاش می‌کند تا هر روز خدمات بیشتری به شهروندان ارائه نماید.شهرداری واجارگاه اینبار نیز در هفته دولت با حضور فرماندار و هیئت همراه و جمعی از مسئولین توانست پروژه های عمرانی را افتتاح نماید.
در این افتتاحیه سید اسمعیل سادات دیلمی شهردار واجارگاه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه پروژه های عمرانی در دست اجرا است افزود:در هفته دولت امسال آسفالت کوچه های خاکی و روکش آسفالت سطح شهر به طول ۵ هزار متر مربع که از ۲۲ بهمن ماه سال گذشته تا به امروز انجام شده ،مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.
شهردار واجارگاه در ادامه پروژه دفع هدایت آبهای سطحی در شهر واجارگاه را از دیگر پروژه ها عنوان کردو افزود:این پروژه به طول ۵۰۰متر لوله گذاري با اعتبار یک میلیارد تومان توسط شهرداری در سال گذشته انجام شد در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.
سید اسمعیل سادات دیلمی در پایان افزود:انشاا…خداوند توفیق دهد تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتر را برای مردم خوب و فهیم واجارگاه ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29431

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.