• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024

اخبار ویژه

زنگ خطر پیری جمعیت در شهرستان گناوه به صدا درآمده است چراغ سبز مسئولان در بزرگداشت روز آتش نشانی برای جلوه‌های مجسم ایثار و شجاعت بیش از ۳۸۷ هزار تن نهاده دامی در سیستان و بلوچستان توزیع شد مراسم بزرگداشت شهید مطهری و روز عقیدتی در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز /گزارش تصویری زهرا مظفری(الماسی) به‌عنوان رئیس ستاد بانوان ایران ما دکتر قالیباف در کشور منصوب شد مشارکت چهار هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی در مراسم معنوی اعتکاف تقدیر از مدیر عامل و معاون شرکت برق منطقه ای فارس وجود ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور قتل ۵ تن در شهرستان بویراحمد/قاتل دستگیر شد// فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، گفت: شب گذشته در یکی از روستاهای دهستان دشت‌روم شهرستان بویراحمد جوانی ۲۶ ساله ۲ برادر، ۲ برادرزاده و زن برادر خود را با اسلحه کشت توزیع ۷۰ درصد نفت سفید مناطق صعب‌العبور جنوب آذربایجان غربی خانواده سنگ بنای افراد و جامعه سالم است «پاترپانچالی»؛ وقتی فقر همه‌چیز را نابود می‌کند/ معرفی نوع دیگری از سینمای هند

1
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تاکید کرد

همه مکلف به همکاری با آموزش وپرورش برای اجرای مطلوب برنامه های آموزشی و فرهنگی هستیم

  • کد خبر : 56158
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۴۰
همه مکلف به همکاری با آموزش وپرورش برای اجرای  مطلوب برنامه های آموزشی و فرهنگی هستیم
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با ابراز خرسندی از این دیدارگفت: آموزش وپرورش محورتعالی و پیشرفت کشور است و همه افراد جامعه در مشاغل مختلف، مدیون زحمات معلمان هستند که جایگاه آنان جایگاه انبیاء و انسان سازی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تاکید کرد:
همه مکلف به همکاری با آموزش وپرورش برای اجرای مطلوب برنامه های آموزشی و فرهنگی هستیم
به مناسبت هفته قوه قضائیه ، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین..؛ محمد جمالی در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای خدمت و شهدای قوه قضائیه به ویژه شهید دکتر بهشتی از همراهی و همکاری مجموعه حوزه قضائیه استان با آموزش وپرورش استان به ویژه در هفته بزرگداشت مقام معلم تشکر و قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای فراهم آوردن امنیت و آسایش مردم و برقراری نظم وعدالت در جامعه شبانه روز تلاش می کند گفت: آموزش وپرورش نیز برای تربیت و آموزش انسانها رسالت سنگینی بر عهده دارد که نیازمند همراهی و تعامل همه دستگاهها به ویژه دستگاه قضایی است تا بتواند در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم وتربیت نقش خویش را به خوبی ایفا کند و انسان تراز انقلاب اسلامی بر مبنای سند تحول بنیادین تربیت کند.
جمالی، برحفظ کرامت و شان معلمان درجامعه تاکید کرد و از دادستان مرکز استان خواست در این زمینه پیشگام باشند و توصیه های لازم را در مجموعه حوزه قضایی داشته باشند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با ابراز خرسندی از این دیدارگفت: آموزش وپرورش محورتعالی و پیشرفت کشور است و همه افراد جامعه در مشاغل مختلف، مدیون زحمات معلمان هستند که جایگاه آنان جایگاه انبیاء و انسان سازی است.
سید علی ملک حسینی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد قدمت بسیارکوتاهی دارد گفت: خوشبختانه فرزندان این استان که از دل رنج ومحرومیت بزرگ شده اند درهمین مدت اندک قله علمی نیست که فتح نکرده باشند و از مفاخر علمی کشورمحسوب می شوند که از هوش و استعداد بالای دانش آموزان این استان حکایت دارد.
وی افزود: اقدامات آموزش وپرورش با رویکرد تربیتی و آموزشی نقش مهمی در اصلاح و سالم سازی جامعه دارد که در این زمینه با تکیه بر سند تحول دستگاه قضایی برنامه های مشترکی نیز طراحی و در سطح مدارس در استان اجرا می شود.
ملک حسینی با بیان اینکه نسل نوجوان و جوان امروز یک فرصت در جامعه هستند که باید با نگاه عالمانه و هوشمندانه در راستای تبیین و تفهیم درست مسائل متناسب با پیشرفت تکنولوژی با آنها سخن بگوییم گفت: دشمنان نظام اسلامی برای جامعه دانش آموزی ما و گرفتار کردن آنان در گرداب فضای مجازی برنامه دارند که برای صیانت از آنان همه مکلف به همکاری با آموزش وپرورش برای اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی هستیم.
وی ،آموزش را یکی از بهترین شیوه های پیشگیری از وقوع جرم در جامعه دانست و گفت: برنامه های آموزشی خوبی برای آگاهی بخشی به دانش آموزان در زمینه مسائل حقوقی از قبیل قاضی مدرسه در دست اقدام داریم که تقویت خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: بدنه آموزش وپرورش بدنه ای فاخر و معلمان از شریف ترین انسانهای جامعه هستند که حفظ شان وحرمت آنان همیشه مورد توجه دستگاه قضایی بوده و خواهد بود.
سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با بیان اینکه آموزش وپرورش با دریایی از ظرفیت که قریب ۱۵ هزار فرهنگی ،۱۷۲ هزار دانش آموز و با احتساب اولیاء بیش از ۷۰ درصد جامعه مستقیم وغیر مستقیم با آموزش وپرورش در ارتباط هستند گفت: انعقاد تفاهم نامه بر مبنای سند تحول دستگاه قضایی با آموزش وپرورش در راستای آگاهی بخشی به دانش آموزان ،معلمان و اولیاء برای پیشگیری از وقوع جرم و آشنایی آنان با مسائل حقوقی مد نظر قرار گیرد.
در پایان این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد از سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56158

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.