• امروز : شنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024

اخبار ویژه

اجرای پربیننده ترین نمایش کشور از ۱۳ مرداد در یاسوج در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، پربیننده ترین نمایش کشور از ساعت ۲۰ امشب ۱۳ مرداد در پارک مهرورزی یاسوج اجرا می شود تامین اراضی برای احداث منازل سازمانی فراجا عدم دریافت تسهیلات از سوی هیات مدیره و مدیران بازنشسته در دوره مدیریتی جدید بانک دی معارفه سرپرست اداره کل پست استان کرمان اهدای تجهیزات پزشکی به ارزش ۵ میلیارد ریال به دو پایگاه اورژانس فراشبند وزیر بهداشت صحن مجلس را قانع کرد در راستای اقدامات پویش ملی شهر خلاق کودک؛ شهردار سیاهکل رتبه برترِ هفته ملی کودک در شمال کشور را کسب نمود . پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ورود وضعیت هوا از بامداد روز جمعه ششم بهمن تا اواخر روز شنبه هفتم بهمن ماه برای این استان هشدار نارنجی صادر کرد. نمایش فیلم «چیغ» به کارگردانی محمدرضا اصلانی دوده صنعتی پارس؛ بی بدیل در جایگاه و نقش آفرینی شایسته همدردی اعضای کودک و نوجوان کانون استان آذربایجان غربی با کودکان غزه انهدام باند جعل مبایعه نامه‌های صوری در رامسر

1
در سفر مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به شهرستان باخرز:

 همکاری بانک ها ، در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان گام موثری در توانمند سازی است

  • کد خبر : 62856
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
 همکاری بانک ها ، در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان گام موثری در توانمند سازی است
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در سفر به شهرستان باخرز، در دیدار با فرماندار باخرز، بر همکاری بانک ها جهت پرداخت تسهیلات اشتغال تاکید کرد.

در سفر اخیر مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به شهرستان باخرز، بر افزایش بودجه اشتغال و تسریع در روند ساخت مسکن برای مددجویان این شهرستان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، با اشاره به افزایش بودجه اختصاص یافته به اشتغال در استان، گفت: امسال با وجود کاهش بودجه کلی، سهم کمیته امداد در حوزه اشتغال افزایش یافته است و این نشان از اهمیت موضوع اشتغالزایی برای مددجویان است.

وی همچنین بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال تاکید کرد و خواستار تشکیل کارگروه اشتغال در شهرستان باخرز شد.

سلم آبادی با اشاره به وضعیت مسکن مددجویان، از پیگیری جدی برای تامین مسکن مورد نیاز مددجویان خبر داد و گفت: کمیته امداد استان در حال پیگیری دریافت سهمیه مسکن برای شهرستان باخرز است و امیدواریم با همکاری بنیاد مسکن، بتوانیم مشکل مسکن مددجویان را برطرف کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان باخرز نیز در این دیدار از عملکرد مثبت کمیته امداد در حوزه اشتغال و مسکن خبر داد و گفت: در حال حاضر، ۷۵ واحد مسکونی در حال ساخت است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین، در حوزه جهیزیه نیز تمامی نوعروسان تحت پوشش، جهیزیه دریافت کرده‌اند.

وی در ادامه به مسئله مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: اگر مددجویی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده است، به فرمانداری مراجعه شود تا اقدامات لازم جهت تخصیص زمین و ساخت مسکن انجام شود.

محمدعلی قاینی رییس کمیته امداد شهرستان باخرز نیز در این جلسه با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، بیان کرد: در پایان سال گذشته نو عروسی در نوبت دریافت جهیزیه نداشتیم و در سال جاری تاکنون ۲۴ سری حهیزیه توزیع شده است و ۱۳ سری جهیزیه در هفته دولت توزیع می شود.

رییس کمیته امداد شهرستان باخرز گفت: در حوزه مسکن در حال حاضر ۷۵ واحد در حال ساخت است که ۲۶ واحد تحویل مددجو شده و مابقی در مرحله سفت کاری است و تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی افزود: ۷۰۶ دانش آموز و ۵۷ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان می باشند که با مشارکت خیرین د بسته های مهر تحصیلی ، در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

قاینی بیان کرد: این اداره، از طریق کمک های مردمی ، خیرین ،حامیان ومراکز نیکوکاری مبلغ ۴۲میلیون تومان جهت دریافت بسته های مهر تحصیلی جمع آوری نموده است. وی گفت: شهرستان باخرز ۲۹۲۹ خانوار بالغ بر ۵۶۰۰ نفر جمعیت تحت حمایت دارد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62856

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.