• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

در همایش مدیران منابع انسانی وزارت بهداشت، از مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر شد اجتماع مردم شمال غرب شیراز در روز قدس / گزارش تصویری  مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا زاهدان | شهادت اوج تعالى  انسان است حدود ۳ کیلومتر بزرگراه در محدوده کمربندی غربی زاهدان زیر بار ترافیک رفت استقبال مسافران نوروزی از خانه‌ها و اماکن تاریخی شهرستان خفر شبنم مقدمی اولین بازیگر زن «شغال»  مدیریت شایسته مهندس مصطفی شهریاری در بزرگترین شرکت سیمان منطقه تلاش برای راه‌اندازی دوباره سینماتک خانه سینما/ سینمای ایران به مهرجویی دین دارد/ مهرجویی روشنفکری اولترامدرن بود با رگ و ریشه مذهبی/ روشنفکری خیلی سال است در این مملکت فحش می‌خورد/ هنوز مانند مهرجویی در سینمای ایران نداریم «هزارتو» به خانه هنرمندان ایران می‌آید پیام مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون «کاپیتان من»؛ چالش‌های تولید فیلم علمی که ۴ سال به طول انجامید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی: برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

1

هوشمندسازی در صدر برنامه‌های سازمان حمل و نقل بار درون شهری مشهد/ تمرکز بر شفافیت، سرعت و دقت در ارائه خدمات

  • کد خبر : 54845
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
هوشمندسازی در صدر برنامه‌های سازمان حمل و نقل بار درون شهری مشهد/ تمرکز بر شفافیت، سرعت و دقت در ارائه خدمات
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری مشهد از هوشمندسازی به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اهداف این سازمان در سال 1403 نام برد و گفت: در این راستا، چند رویکرد اساسی در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به هوشمندسازی فرایند صدور پروانه‌ها، نظارت هوشمند بر تردد کامیون‌ها، سامانه جامع صدور بارنامه و توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، سید جعفر شمس در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اتاق جلسات سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری برگزار شد, اشاره به سامانه جامع صدور پروانه‌ها در این سازمان، اظهار داشت: این سامانه به صورت آنلاین برای رانندگان محترم فعال بوده و صدور پروانه اشتغال و فعالیت را به صورت شفاف و بدون بروکراسی انجام می‌دهد.

نظارت هوشمند بر تردد کامیون‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم در حوزه هوشمندسازی، راه اندازی مرکز کنترل ترافیک و نظارت بر تردد کامیون‌ها در محدوده‌های ممنوعه است. در این طرح، با استفاده از دوربین‌های پلاک خوان و سامانه جامع، تردد کامیون‌ها به صورت دقیق رصد شده و در صورت تخلف، به رانندگان متخلف جریمه تعلق خواهد گرفت.

سامانه جامع صدور بارنامه

شمس بیان کرد: صدور بارنامه‌های درون شهری نیز به صورت هوشمند انجام می‌شود. این سامانه اطلاعات مربوط به بار، مبدأ و مقصد، راننده و خودرو را ثبت کرده و به صورت خودکار، سهمیه سوخت را به راننده بر اساس پیمایش واقعی تخصیص می‌دهد.

توسعه زیرساخت‌ها

وی ادامه داد: یکی از زیرساخت‌های مهم در حوزه حمل و نقل بار، احداث ایستگاه‌های تخلیه بار است. شمس با اشاره به مشکلات اخذ مجوز برای ساخت این ایستگاه‌ها، گفت: با تلاش‌های انجام شده، مجوز ساخت ۷۰ ایستگاه تخلیه بار در سال ۱۴۰۳ اخذ شده و به زودی عملیات احداث آنها آغاز خواهد شد.

افزایش درآمد و انضباط مالی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری مشهد از تحقق ۹۶ درصدی درآمدهای این سازمان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در حوزه انضباط مالی و شفافیت نیز اقدامات موثری انجام شده و صورت‌های مالی به صورت منظم و دقیق ارائه می‌شود.

توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی

شمس در ادامه به موضوع توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در حمل و نقل بار پرداخت و گفت: طرح‌های تشویقی برای استفاده از این موتورها در نظر گرفته شده و در حال حاضر ۱۰ درصد از بارنامه‌های درون شهری توسط موتورسیکلت‌های برقی انجام می‌شود.

هوشمندسازی، شفافیت، انضباط مالی و توسعه زیرساخت‌ها از جمله برنامه‌های اصلی سازمان حمل و نقل بار درون شهری مشهد در سال ۱۴۰۳ است. این سازمان با اجرای این برنامه‌ها، به دنبال ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به شهروندان و رانندگان محترم است.

انتهایی پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=54845

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.