• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از دو کشته و یک مجروح در پی ریزش یک یخچال طبیعی در قله «برف کرمو»محدوده گردنه بیژن کوه دنا خبر داد غربالگری بیش از ۱۲ میلیون و ۱۴۶ هزار نفر در کشور دانشجوی نظامی مسلمان، در کنار علم آموزی و فراگیری فنون نظامی،باید به مسائل تربیتی و معنوی نیز توجه جدی داشته باشد ۷ مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی بر تمامی آتش نشانان فداکار مبارک باد مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست منصوب شد پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به طراحان و تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه فیلم‌های مستقل و تجربی در سینمای خانه هنرمندان ایران اکران می‌شوند ایجاد شعبه اختصاصی برخورد با بکارگیری اتباع غیر مجاز پیش بینی تولید ۴۰۰۰ تن مویز در شهرستان کوار  دومین دوره جشنواره ملی اتودهای نمایشی ایران در شهرستان بوکان برگزار می‌شود دیدار صمیمانه استاندار فارس با جامعه مداحان استمرار روند هوشمندسازی خدمات پستی با اولویت رضایت‌مندی مشتریان

6
لیائی در شورای اداری خراسان جنوبی:

هوشمندسازی و تحول دیجیتال مهمترین برنامه شرکت ملی پست است

  • کد خبر : 28276
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
هوشمندسازی و تحول دیجیتال مهمترین برنامه شرکت ملی پست است
محمود لیائی؛ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست خراسان جنوبی هوشمندسازی و تحول دیجیتالی را مهم ترین برنامه شرکت ملی پست خواند.

گیتی آنلاین_ جلسه شورای اداری پست خراسان جنوبی با حضور محمود لیائی؛ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، حسین ظهوری مدیرکل پست استان خراسان جنوبی و جمعی از روسای ادارات و کارشناسان پست این استان برگزار شد.

لیائی در این جلسه با تاکید بر احصای کامل فرآیندهای پستی با هدف هوشمندسازی فرآیندها گفت: با هوشمند سازی فرایندهای پستی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد صرفه جویی در منابع و نیروی انسانی خواهیم داشت، که این امر موجب ارتقای سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات شده و افزایش رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رویکرد شبکه پستی کشور فاصله گرفتن از پست سنتی و حرکت به سوی سرویس ها با ارزش افزوده و نوین است، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سطح کشور از سرویس احراز مکانی استفاده کرده‌اند و استقبال از این سرویس چشمگیر است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات حاوی گذرنامه در روزهای منتهی به اربعین حسینی، تصریح کرد: فرآیند توزیع این دسته از مرسولات پس از تحویل از فراجا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت صورت می گیرد.

وی افزود: شرکت ملی پست نیز علاوه بر توزیع سریع گذرنامه های زائرین حسینی، ۷۵ درصد تعرفه‌های حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان راه تخفیف داده تا سهمی در این حرکت مذهبی داشته باشند.

لیائی در ادامه به موانع جذب نیروی شرکتی به دلیل ضوابط اجرایی و بودجه سال۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده مجوز جذب ۱۵۰۰ نیروی شرکتی اخذ شده است.

بازدید از بخش های مختلف ستادی و اجرایی پست خراسان جنوبی و ادارات پست شهرستان قائن و شهرستان های تربیت حیدریه و گناباد در خراسان رضوی با هدف بررسی فرایندهای عملیات پستی و دیدار با دو همکار بازنشسته آزاده از دیگر برنامه های مدیرعامل در سفر دو روزه خود به استان های خراسان جنوبی و رضوی بود. مدیرعامل شرکت ملی پست امروز دیداری با کارکنان این شرکت در خراسان جنوبی داشت و با یکی از آزادگان شهر بیرجند دیدار کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28276

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.