• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

واحدهای مسکونی روستای خیر استهبان ، کانون پایش و رصد توسعه روستایی

  • کد خبر : 59175
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
واحدهای مسکونی روستای خیر استهبان ، کانون پایش و رصد توسعه روستایی
فارس_ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان از واحدهای مسکونی روستای خیر این شهرستان در حال ساخت که از وام طرح ویژه استفاده می نمایند بازدید و جهت پبشرفت فیزیکی بیشتر با تعدادی از مالکان به گفتگو پرداخت.

گیتی آنلاین_ کرامت ابراهیمی در این بازدید روستاهای بخش رونیز (دهستان خیر) را مورد بازدید قرار داد و اظهار داشت: تعداد سهمیه اختصاصی به شهرستان استهبان از وام ۳۵۰ میلیونی ۳۲۷ مورد می باشد که تاکنون ۳۱۰ مورد به بانک های عامل معرفی شده اند.

ابراهیمی استفاده از تسهیلات بانکی را زمینه ساز توسعه دوچندان روستایی در این شهرستان دانست و از بر لزوم استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان همچنین از اجرای طرح های با محوریت بنیاد مسکن در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این طرح ها در روستای ، دستجرد پارک با ۷۶۰ میلیون تومان ، ماهفرخان شامل زیرسازی ، آسفالت و تک لبه با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ، ، رونیز سفلی شامل کانال سنگی با ۵۳۶ میلیون تومان ، شهرک شهید باهنر شامل جداره سازی با یک میلیارد تومان ، سهل آباد شامل اجرای سنگ فرش با یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ، شمس آباد شامل زیر سازی و آسفالت با یک میلیارد تومان ، دهویه رونیز شامل زیرسازی ، تک لبه و کانیو با ۴۸۷ میلیون تومان ، گرده شامل تک لبه و زیر سازی با ۸۲۸ میلیون تومان انجام شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59175

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.