• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1
مسعود عبدی مالک خیبر خرم آباد:

والی زاده مرادی اگر بود دو سال پیش لرآرنا تکمیل می شد

  • کد خبر : 58924
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
والی زاده مرادی اگر بود دو سال پیش لرآرنا تکمیل می شد
نشست خبری _ مطبوعاتی دکتر مسعود عبدی مالک تیم خیبر خرم آباد با اصحاب رسانه لرستان پنج شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

 

۹۰ دقیقه در ورزشگاهی به ما فحاشی کردند حتی یک جلسه محروم نشدند

مسعود عبدی با تقدیر از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان داشت: اگر ورزش استان لرستان دو سال گذشته مدیری مانند وحید والی زاده مرادی داشت ما همان دو سال پیش ورزشگاه لرآرنا را تکمیل می کردیم و نیازی نبود اینهمه استرس تحمل کنیم، مدیرکل سابق می گفت به شرط صعود خیبر به شما کمک خواهم کرد و قرارداد امضا می کنم، تفکر آن مدیر سبب شد تا امروز نتوانیم ورزشگاه لرآرنا را تکمیل و هواداران را خوشحال کنیم، اگر ورزشگاه لرآرنا ساخته شود سرمایه ای برای این شهر است من که نمی توانم ورزشگاه را حمل کنم و با خودم ببرم.

مالک تیم خیبر خرم آباد پرتاب بطری آب از سمت تماشاگر را هیجانی لحظه ای عنوان کرد و افزود: پرتاب بطری آب از سمت تماشاگران در همه جای دنیا وجود دارد، در کشورهای خارجی درب بطری آب را باز می کنند و به دست تماشاگر می دهند تا قابل پرتاب نباشد، اگر تماشاگری  به دلیل هیجان لحظه ای بطری آب را پرتاب کرد که نباید گفت مشکل فرهنگی دارد هر چند کار صحیحی هم نیست و بایستی رعایت کنند، مسائل فرهنگی آرام آرام جا می افتد و رسانه ها باید در این خصوص نقش ارزنده ای ایفا کنند، تیم خیبر که نمی تواند تمام مسائل اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی را به تنهایی حل کند و واقعا در توان این تیم نیست.

وی ادامه داد: تماشاگران خیبر تماشاگرانی ویژه هستند، در جشن شادی صعود خیبر به لیگ برتر با وجود آن همه جمعیت، هیچ مشکلی برای شهروندی پیش نیامد بعد به این مورد نمی گویند تماشاگران بافرهنگ ولی حرکت چند جوان هوادار که بازیکن حریف رفته در مقابلشان شادی نموده و تحریکشان کرده و آنها یک بطری آب به سمتش پرتاب کرده اند شده بی فرهنگی.

مسعود عبدی گفت: چرا زمانی که در ورزشگاهی ۹۰ دقیقه انواع فحاشی به ما و خانواده ما شد حتی یک جلسه محروم نشدند؟ اتوبوس ما را شکستند و سه ساعت نتوانستیم از رختکن بیرون بیائیم چرا کسی به  آن تماشاگران نمی گوید بی فرهنگ؟ تماشاگر خیبر باید سکوت کند و ساکت بنشیند که در نظر آنها بافرهنگ جلوه کند؟ البته گفتم که پرتاب بطری آب هم مورد پسند فرهنگ هیچ کشوری نیست و نیاز به فرهنگ سازی داریم و رسانه ها باید در این زمینه به تیم خیبر کمک کنند.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه تشکیل تیم بانوان خیبر یک تکلیف است نه یک انتخاب، خاطرنشان ساخت: تیم بانوان این باشگاه به زودی و بر اساس دستورالعمل AFC یا کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل می‌شود.

دکتر عبدی در خصوص رفت و برگشت مهدی کیانی کاپیتان خیبر اظهار داشت: تهمت ها را  در مورد کاپیتان تیم خیبر نمی پذیریم، مهدی کیانی قرارداد دو ساله با ما داشته و نظر سرمربی این بود که در تیم برای لیگ برتر بماند؛ اینطور نبوده که کیانی همه کاره تیم باشد او فقط کاپیتان خیبر است.

خبرنگار: مریم نظری

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58924

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.