• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
1

وحید زرین بخش رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی لرستان شد

  • کد خبر : 55496
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
وحید زرین بخش رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی لرستان شد

مجمع انتخابات هیات موتور سواری و اتومبیل رانی لرستان با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان برگزار شد. در این جلسه انتخاباتی که بدون کوچکترین حاشیه و تنشی برگزار شد وحید زرین بخش توانست تمامی آرا را از آن خود […]

مجمع انتخابات هیات موتور سواری و اتومبیل رانی لرستان با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان برگزار شد.

در این جلسه انتخاباتی که بدون کوچکترین حاشیه و تنشی برگزار شد وحید زرین بخش توانست تمامی آرا را از آن خود کند و به عنوان رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی لرستان انتخاب شود؛ مژگان درگاهی به عنوان نائب رئیس، لیلا زرین بخش به سمت خزانه دار و آقایان : محسن سپهوند، روح الله کریمی و علی صفرزاده به عنوان اعضای هیات رئیسه موتورسواری و اتومبیل رانی استان لرستان انتخاب شدند.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی کشور بیان داشت: وحید زرین بخش در مدت زمانی که سرپرست این هیات بود گام های بسیار مثبتی برداشته ولی متاسفانه مشکلات در این حوزه زیاد است و عدم زیرساخت های مناسب برای این رشته پرهیجان و مفرح ورزشی در لرستان مشکلات را چند برابر کرده که امیدواریم رفع شوند.

گفتنی است، این جلسه عبدالله عزیزپور، معصومه نیکوخصال و ملوکی، معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند.

مریم نظری

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55496

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.