• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2
سردار باقری فرمانده سپاه لرستان:

ورود اتباع افغان به لرستان ممنوع است

  • کد خبر : 58242
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
ورود اتباع افغان به لرستان ممنوع است
سپاه لرستان با ورود اتباع و کشت های ممنوعه مقابله خواهد کرد

نشست خبری _ مطبوعاتی سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اصحاب رسانه استان در سالن جلسات فرماندهی پادگان امام حسین (ع) شهر خرم آباد برگزار شد.

به گزارش گیتی آنلاین، سردار نعمت الله باقری با سوال خبرنگاران به مبحث مهم ورود اتباع افاغنه به لرستان اشاره کرد: ورود اتباع به استان لرستان ممنوع است، ولی متاسفانه برخی از افراد که کارگاه های تولیدی به دور از محیط شهری دارند از این اتباع به عنوان کارگر به دلیل دستمزد پایین استفاده می کنند و موضوع بعدی که سبب شده اتباع افغان به استان سرازیر شوند کشت گیاهان ممنوعه است که در لرستان صورت می گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: برخورد و مقابله با اتباع و مواد مخدر یکی از اولویت هاست، بحث اصلی را نیروهای زحمتکش انتظامی انجام می دهند و کارهایی هم که سپاه انجام می دهد استفاده از ظرفیت شبکه اطلاعاتی بسیج است که این افراد را شناسایی و معرفی می کنیم و اگر نیاز باشد کار دستگیری را هم انجام می دهیم همانگونه که در بحث ورود داعش به استان یکنفر را دستگیر و به مراجع بالاتر تحویل دادیم .

سردار باقری در این نشست خبری ضمن تقدیر از فعالیت های اصحاب رسانه در بحث پوشش شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش و همچنین انتخابات ریاست جمهوری و محرم حسینی، بیان داشت: پنجمین جشنواره فرهنگی _ ورزشی «شمیم خانواده سپاه» در راستای ارتقای سلامت جسمی فرزندان پاسدار، ایجاد روحیه و نشاط بین خانواده سپاه، نخبه یابی ورزشی در سطح فرزندان پاسدار، ایجاد مودت بین فرزندان پاسدار و خانواده آنها در سراسر کشور از دوم مرداد به مدت چهار روز در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: جشنواره فرهنگی _ ورزشی «شمیم خانواده سپاه»  با حضور یکهزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۴۵ رده در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ۳۲ سپاه استانی و نیروهای هوایی، زمینی و دریایی در خرم‌آباد حضور خواهند داشت و آداب و رسوم فرهنگ این استان معرفی می‌شود.

سردار باقری خاطرنشان ساخت: هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، تیراندازی ، کشتی و آمادگی جسمانی در این جشنواره پیش بینی شده است.

فرمانده جوان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، شعار این جشنواره فرهنگی _ ورزشی در استان را «رهروان نهضت حسینی (ع) و یادبود خادم‌الرضا و شهدای خدمت» عنوان کرد و گفت: این جشنواره تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

نعمت الله باقری شفاف بیان داشت: زیرساخت‌های میزبانی در خرم‌آباد محدود است و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات لازم جهت همکاری با سپاه لرستان را انجام دهند.

فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: نقش رسانه در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بی‌بدیل بود و نمی توان آن را نادیده گرفت چرا که این مهم ماموریت نظام بود که موجب سرافرازی کشور شد.

خبرنگاز: مریم نظری

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58242

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.