• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

ولایت‌مداری و خدمت به مردم سیستان و بلوچستان میراث ماندگار شهید حاج حبیب لک‌زایی

  • کد خبر : 69184
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
ولایت‌مداری و خدمت به مردم سیستان و بلوچستان میراث ماندگار شهید حاج حبیب لک‌زایی
امام جمعه شهرستان نیمروز گفت:ولایت‌مداری و خدمت به مردم سیستان و بلوچستان میراثی ماندگار از حاج حبیب لک‌زایی است که همواره در دل مردم استان باقی خواهد ماند.

گیتی آنلاین-امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: ولایت‌مداری و خدمت به مردم سیستان و بلوچستان میراثی ماندگار از حاج حبیب لک‌زایی است که همواره در دل مردم استان باقی خواهد ماند. او با پیروی از رهبری و ترویج فرهنگ ولایت، در دل مردم جاودانه شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشرفیان در مراسم دوازدهمین یادواره سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی که در گلزار شهدای شهرستان نیمروز برگزار شد، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان تنگه احد جمهوری اسلامی ایران است و همه ما باید در مکتب شهدایی که جان خود را برای حفظ وطن تقدیم کرده‌اند، زانو بزنیم.

وی افزود: خون شهدا سند مقاومت و پایداری در راه دین خداست و خانواده معظم شهدا نیز اسوه صبر، عظمت و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شهرستان نیمروز با اشاره به اهمیت فرهنگ شهادت و مقاومت که در قرآن و کلام انبیا الهی بر آن تاکید شده است، گفت: بیش از ۶۰ آیه در قرآن فرهنگ شهادت و مقاومت را به ما یادآوری می‌کند و شهدای عزیز نه‌تنها این فرهنگ را تبلیغ، بلکه به آن عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری و خدمت به مردم سیستان و بلوچستان میراث ماندگار حاج حبیب لک‌زایی است که همواره در دل مردم استان باقی خواهد ماند. او با پیروی از رهبری و ترویج فرهنگ ولایت، در دل مردم جاودانه شد.

حجت‌الاسلام اشرفیان با اشاره به فداکاری‌های بی‌نظیر شهید لک‌زایی، او را نمادی از خستگی‌ناپذیری و ایمان قوی در مسیر خدمت به مردم و انقلاب دانست و به خاطره‌ای از لحظه شجاعانه این شهید پرداخت، و گفت: در حادثه تروریستی تاسوکی که همه جا را ترس و وحشت فرا گرفته بود این شهید بزرگوار با وجود احتمال حمله انتحاری بدون هیچ تردیدی در صحنه حاضر شد و از دیگران خواست تا از منطقه خطر دور بمانند و خود اولین کسی بود که وارد میدان شد ،شهادت برای شهید لک‌زایی ثمره و مزد سال‌ها مجاهدت و خدمت در راه خدا بود.

شهید حاج حبیب لک‌زایی، الگوی بی‌نظیر خدمت و ایثار در استان

سردار آبسالان نیز در این مراسم با اشاره به مقام والای این شهید و نقش بی‌بدیل او در خدمت به مردم سیستان و بلوچستان، گفت: امروز ما به دعوت شهدا آمده‌ایم تا یاد و حیات آنان را بار دیگر لمس کنیم. آنان جان خود را فدای این راه مقدس کردند و ما وظیفه داریم تا ادامه‌دهنده راه و هدفشان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این شهید والا مقام قبل از شهادت خود، حس پدر شهید را نیز تجربه کرد که این امر مقام ایثار او را دوچندان کرده است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان در پایان به ضرورت حرکت در مسیر ولایت‌مداری و خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: شهید حاج حبیب لک‌زایی الگوی برجسته‌ای برای همه ماست و راه او باید سرمشق تمامی مسئولین در این استان و سراسر کشور باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=69184

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.