• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

  • کد خبر : 33290
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد
 مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان، گفت: ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گیتی آنلاین- سالاری در این همایش اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون ظرفیتی است برای اینکه آگاهی، بصیرت و بینش در مخاطبان ایجاد کند تا این باور در آنان شکل بگیرد که برای تحقق نظم نوین جهانی، تاثیر کودکان و نوجوانان توانمند انکارناپذیر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان، گفت:   حمله‌ی ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی و بمباران وحشیانه‌ی مردم بی‌دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی وجدان‌های بیدار و آگاه دنیا را در بهت و حیرت فروبرد و به واکنش واداشت.

سالاری تصریح کرد:  در ایران نیز عزای عمومی اعلام شد تا مردم غزه بدانند که قلب‌های مردم ایران همراه چشم‌هایشان نگران آنها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان،گفت: اعضای کانون ها که محیط امن کانون را محلی برای شادی و نشاط و پرورش استعدادها می‌دانند، امروز، با سکوت و غم برای حضور در ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» آمدند و با ابراز حزن و اندوه  جمله بنی آدم اعضای یک پیکرند… را معنا کردند.

سالاری افزود:  حملات وحشیانه‌ی رژیم صهیونیستی هم‌زمان شد با هفته ملی کودک، که قرار بود کودکان در هفته‌ی متعلق به خود شاد باشند، اما این اتفاق، کام همه را تلخ کرد.

وی ادامه داد: در هفته ملی کودک، برنامه‌های فراوانی برای مخاطبان در کانون استان برگزار شد و حدود ۴هزار  کودک و نوجوان از آن بهره‌مند شدند، اما در کانون، کودکان غزه را فراموش نکردیم و هفته‌ی جاری را به آنان اختصاص دادیم که همکاران در سراسر استان در حال اجرای برنامه‌ها هستند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خویش به مسئله فلسطین اشاره کرده‌اند و با صراحت از نابودی اسراییل خبر داده‌اند، هنگامی که ما اتفاقات اخیر را در کنار واکنش جامعه جهانی مشاهده می‌کنیم، متوجه می‌شویم که چقدر به تحقق این وعده نزدیک هستیم.

مدیرکل کانون با اشاره به بمباران شب گذشته در بیمارستان غزه، آن را جنایتی هولناک خواند و گفت: رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین جنگ، اتفاقی را رقم زد که بدون چراغ سبز آمریکا، انگلیس و دیگر قدرت‌ها امکان‌پذیر نبود و همین باعث شد جهان با بینش بیشتری به قضیه جنگ اخیر نگاه کند.

سالاری با برشمردن خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای مخاطبان، آن را ظرفیتی دانست برای تحقق رسالت کانون که همان توانمندسازی و آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان است و ادامه داد: در موضوع اخیر نیز برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده تا آگاهی، بصیرت و بینش در مخاطبان ایجاد شود و این باور در آنان شکل بگیرد که برای تحقق نظم نوین جهانی، تاثیر کودکان و نوجوانان توانمند انکارناپذیر است.

وی  به بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هم اشاره کرد و از همگان برای شرکت در این رویداد دعوت  به همکاری‌های گسترده‌ی کانون و پلیس راهور اشاره کرد .

مدیرکل کانون در پایان سخنان خود حاضران را دعوت کرد تا با طنین‌انداز کرد فریاد مرگ بر اسراییل، حمایت خود را از همسالان خود در غزه اعلام کنند و از جنایتکاران صهیونیستی برائت جویند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33290

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.