• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

پرداخت ۲۶۱ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در ۲ ماهه نخست ۱۴۰۲ هزار و شصت و شش شعبه اخذ رای در مشهد و کلات فعال هستند تیم ملی موی تای با ترکیب کامل به جهانی ۲۰۲۳ ایتالیا اعزام می‌شود ۶۸۷ پروژه بهداشتی، درمانی با زیربنای ۴۰۰ هزار متر مربع در کشور به بهره برداری می رسد ۲۳هزار واحد در خراسان رضوی باز آفرینی و به بهره‌برداری رسید/ خراسان رضوی رتبه دوم در تولید مسکن در بخش بافت فرسوده را دارد صعود قهرمان موی تای جهان به بام ایران ارزیابی راهکارهای توسعه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان حجازی تعاون بهترین الگوی حضور مردم در اقتصاد تعهد مشارکت در احداث ۸۸۹ کلاس درس توسط خیرین در گردهمایی نیک اندیشان مدرسه ساز سرزمین نخل و آفتاب افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد / کسب رتبه اول کشوری گروه آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی «رستگاری» از نظر جلوه های ویژه اتفاقی خاص برای تلویزیون است   راه اندازی اورژانس دونده در مراکز متراکم از جمعیت تهران/ کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار به ۱۰ دقیقه با موتورلانس

4
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

پایان آبان ماه آخرین مهلت برای شناسایی و جذب افراد کم سواد و بی سواد در استان

  • کد خبر : 34789
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: پایان آبان ماه آخرین مهلت برای شناسایی و جذب افراد کم سواد و بی سواد در استان معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:پایان آبان ماه آخرین مهلت برای شناسایی و جذب افراد کم سواد و بی سواد در استان است. به گزارش . گیتی […]

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

پایان آبان ماه آخرین مهلت برای شناسایی و جذب افراد کم سواد و بی سواد در استان
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:پایان آبان ماه آخرین مهلت برای شناسایی و جذب افراد کم سواد و بی سواد در استان است.
به گزارش . گیتی آنلاین.حمزه باقری نژاد با اعلام این خبر افزود: آموزش دهندگان فرصت دارند تا تاریخ مقرر نسبت به شناسایی و جذب جامعه هدف سوادآموزی درنقاط مختلف استان اقدام کنند.
وی سهمیه ابلاغی امسال استان برای پوشش افراد بی سواد و کم سواد تحت فعالیت های آموزشی و سوادآموزی ،توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور را ۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت:تاکنون حدود ۳ هزار نفر از آنها با تلاش شبانه روزی مجموعه معاونت سوادآموزی و آموزش دهندگان شناسایی،جذب و فرایند آموزش دهی به انها شروع شده است.
باقری نژاد افزود:در نهضت سوادآموزی در کنار آموزش پایه و مقدماتی طرح های مکمل نظیر طرح خواندن با خانواده برای تثبیت و تحکیم سواد عاطفی بین اعضای خانواده،طرح نماز کلید بهشت به منظور صحیح خوانی نماز وترویج آن در بین اعضا و طرح توسعه سواد زنان روستایی و عشایر برای افراد بی سواد و کم سواد ارائه می شود.
وی گفت:طرح آموزش مقدماتی رایانه و نیز طرح توسعه و تعمیق سواد مهارتی به سوادآموزان با هدف ایجاد اشتغالزایی و خودکفایی آنان از دیگر طرح های اجرا شده نهضت سوادآموزی در کنار آموزش به جامعه هدف خود است.
حمزه باقری نژاد از رشد ۱۵۲ درصدی نرخ باسواد کردن افراد بی سواد و کم سواد در سال گذشته در استان خبر داد و افزود:میزان سهمیه ابلاغی توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور به استان برای پوشش افراد بی سواد و کم سواد ۵ هزار و ۳۰۰ نفر بوده این در حالیست که تعداد افرادی که در سه سطح سوادآموزی،تحکیم و انتقال در استان باسواد شدند ۸ هزار و ۴۰۰ نفر است.
وی گفت: اجرای طرح شناسایی کوچه به کوچه،محله به محله و روستا به روستا،تاسیس ۳ مرکز مشارکتی یادگیری،راه اندازی باشگاه خیرین سوادآموزی در نقاط مختلف استان ،تلاش ،تعامل و هم فکری حوزه نهضت سوادآموزی استان از مهمترین دلایل این رشد بوده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34789

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.