• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1
در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تهران، انجام شد؛

پایش وضعیت پروژه های عمرانی تفاهم نامه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • کد خبر : 55491
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
پایش وضعیت پروژه های عمرانی تفاهم نامه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
فارس_ در نشست مشترکی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با معاون فنی دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت پروژه های عمرانی تفاهم نامه بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پایش شد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در این نشست گفت: ۱۹۸ پروژه عمرانی مورد تفاهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از سال ۱۴۰۰ آغاز به فعالیت کرده و در ۳ سال گذشته بیش از ۹۰ پروژه با هزینه کرد بیش از ۴ هزار میلیارد ریال به اتمام رسیده و در چرخه خدمت رسانی به مردم استان فارس قرار گرفته است و دیگر پروژه ها نیز با پیشرفت فیزیکی قابل قبول در حال انجام است.

معاون فنی دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ادامه این نشست ضمن قدردانی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیشترین متراژ از پروژه های بهداشتی در حال ساخت در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را دارا است.

دکتر«نفیسه راد جهانبانی» ابراز امیدواری کرد تا با توجه به فعال بودن تمام پروژه ها و سرعت انجام کار مابقی آنها، این پروژه ها تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و آماده بهره برداری است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=55491

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.