• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

کشف و ضبط ۱۰۶ دستگاه استخراج رمز ارز از واحدهای شهرک صنعتی ارومیه قتل ۵ تن در شهرستان بویراحمد/قاتل دستگیر شد// فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، گفت: شب گذشته در یکی از روستاهای دهستان دشت‌روم شهرستان بویراحمد جوانی ۲۶ ساله ۲ برادر، ۲ برادرزاده و زن برادر خود را با اسلحه کشت بازدید وزیر بهداشت از پروژه های عمرانی حوزه سلامت شهرستان فارسان پیمان شانگهای موفقیت در منطقه را تسریع می‌کند روایتی از دوگانه‌های خیر و شر بودن انسان در «داگویل»/ برای جلوگیری از خشونت باید اصول اخلاقی فراتر از قانون باشد/ اتفاقات مطرح شده در جنبش می‌تو نتیجه نظام بده و بستان است! مسئول اداره کل پست استان فارس با رئیس سازمان برنامه ریزی دیدار کرد نظارت دقیق و بی‌طرفانه بر چهارمین انتخابات در پنج ماه گذشته قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی کوار رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد، از تصادف دو خودروی پژو و کامیون در محور یاسوج-اصفهان محل اتصال جاده جدید دهدشت به اصفهان خبر داد آمادگی ۲۰۵ حوزه اجرا در برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در سیستان و بلوچستان مجمع عمومی سالیانه بیدبلند خلیج فارس برگزار شد «فوفو مسافری از کامادو» با جواد رضویان و الیکا عبدالرزاقی 

0
تجربه‌های خاص هنری در کنار «کرسی»؛

پخش فصل دوم برنامه «کرسی» از تلویزیون آغاز شد

  • کد خبر : 47010
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
پخش فصل دوم برنامه «کرسی» از تلویزیون آغاز شد
فصل دوم برنامه «کرسی» از ۱۸ تا ۲۳ فروردین ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، به مناسبت هفته هنر انقلاب، فصل دوم برنامه «کرسی»، از ۱۸ تا ۲۳ فروردین‌ماه، ساعت ۱۵:۴۵، از شبکه چهار پخش خواهد شد.

در این برنامه که میزبان آن حوزه هنری بوده است هنرمندان پیشکسوت عرصه‌های گوناگون هنر انقلاب، از تجربیاتشان و فراز و فرودهایشان می‌گویند.

لازم به یادآوری است، کرسی روایت‌هایی است از مسیر این رشد و بالندگی با همه فرازها و نشیب‌هایش و تلاشی است برای به تصویر کشیدن الگوی مطلوب کار فرهنگی آن‌سان که زیبنده انقلاب اسلامی ایران باشد.

فصل اول کرسی سال ۱۴۰۱ در ده دفتر برگزار شد. در فصل دوم، «کرسی» میزبان هشت استاد است که تجربیات خود را از زمینه هنری تخصصی خود برای مخاطبان روایت می‌کنند. این فصل با حضور اساتیدی همچون مسعود نجابتی (گرافیک)، استاد محمد گلریز (موسیقی)، استاد علی اصغر یوزباشی (مجسمه‌سازی)، استاد احمد ناطقی (عکاسی)، استاد ناصر فیض (شعر) استاد مصطفی دالایی (سینمای مستند) روایت می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.