• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
5
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان:

پرداخت بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در دشتستان/ ثبت اشتغال ۳۲۷۷ نفر از دشتستان در سامانه رصد در سال۱۴۰۲

  • کد خبر : 39606
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
پرداخت بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در دشتستان/ ثبت اشتغال ۳۲۷۷ نفر از دشتستان در سامانه رصد در سال۱۴۰۲
بوشهر_ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان به تشریح و بررسی عملکرد هر کدام از دستگاه ها و نهاد ها و بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مشاغل خانگی و سامانه رصد اشتغال پرداخت.

گیتی آنلاین_ مصدق کشاورزی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی و روسای بانک عامل در این شهرستان در حوزه تبصره ۱۶ گفت در سال گذشته استان بوشهر با رهبری استاندار بانک‌های عامل دستگاه اجرایی در سطح شهرستان استان از اعتبارات ۱۴۴۶ میلیارد تومانی مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان جذب شد.

وی آمار ثبت شده در سامانه رصد اشتغال در دشتستان را ۳۲۷۷ نفر عنوان کرد و افزود: تا پایان سال ۱۴۰۲ باید ۶۰۵۱ نفر شغل در دشتستان به ثبت برسد.

دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر نیز خواستار ثبت اشتغال‌های تحقق یافته در سامانه رصد بعد از صحت سنجی های انجام گرفته توسط دستگاه‌ها شد.

کشاورزی بیان کرد: به اندازه افراد بیکار در استان بوشهر شغل وجود دارد ولی با کمبود مهارت روبرو هستیم لذا باید کار فرهنگی توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی جهت مهارت آموزی عموم مردم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی هدفمند از مشاغل خانگی به خصوص در حوزه مشارکت اقتصادی بانوان حمایت شد که با افزایش ۲۶ برابری اعتبارات در استان بوشهر به مبلغ ۱۵۸ میلیارد تومان بوده‌ایم.

کشاورزی تعداد مجوز صادره مشاغل خانگی در شهرستان دشتستان مربوط به سال ۱۴۰۲ را ۸۸۰ مورد عنوان کرد و گفت : اعتبار تخصیص یافته به مشاغل خانگی این شهرستان در سال جاری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان بوده است.

مصدق کشاورزی افزود: در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت و ۷۹۳ مجوز مشاغل خانگی صادر شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان با تاکید بر تسریع روند امور متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی، گفت: مهمترین بحث، رضایتمندی مردم است که تمامی ما مسئولان باید همه هدف خود را به نتیجه کار که همان خشنودی خداوند متعال و رضایت مردم است، معطوف کنیم.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39606

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.