• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

تکذیبیه سازمان تأمین‌اجتماعی در پی انتشار شایعاتی مبنی بر تغییرات مدیریتی در این سازمان نباید توقع کسب نتیجه از دختران هندبالیست در مسابقات قهرمانی جهان داشت/ حضور آن‌ها برای دومین بار در این رویدار افتخار بزرگی است. جاده های مواصلاتی استان لغزنده هستند/ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند مدیر عامل بانک توسعه تعاون: نظام بانکی نقطه قوت جمهوری اسلامی است رشد ۴۵ درصدی مشارکت محققان در جشنواره تحقیقاتی و فناوری علوم پزشکی رازی اداره کل تامین اجتماعی لرستان در سکوی نخست ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی کشور دکتر حسینی در جمع روسای شعب برتر: با تعصب برای بانک مسکن افتخار آفرینی کنید مانیتورهای ۲۰۲۳ ال‌جی بدون نیاز به اتصال به سیستم کامپیوتر اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور «پارادایم اصلی در فیلمنامه‌نویسی» در ۱۲ جلسه نصب راه بند دفنی ضد تروریستی و درب ریلی در فرودگاه شهدای زابل پس از افشاهای گسترده پیشین؛ «وآیند» باز هم افشا کرد

0

پردیس سینمایی اریکه ایرانیان به چرخه اکران بازگشت

  • کد خبر : 52820
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
پردیس سینمایی اریکه ایرانیان به چرخه اکران بازگشت
پردیس سینمایی اریکه ایرانیان واقع در غرب پایتخت از روز پنجشنبه، ۱۰ خرداد ماه سال جاری نمایش فیلم‌های سینمای ایران را آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، پردیس سینمایی اریکه ایرانیان پس از چند سال توقف فعالیت‌هایش، به چرخه اکران بازگشت.

این پردیس سینمایی از پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ با نمایش فیلم‌های روز پرده و در ۴ سالن کار خود را با مدیریت جدید آغاز می‌کند.

در مدیریت جدید، پردیس سینمایی اریکه ایرانیان ضمن نمایش فیلم‌های مطرح سینمای ایران در سالن‌هایی با استانداردهای روز صدا و تصویر، در تلاش برای خدمات‌دهی بهینه به مخاطبان است.

سینما اریکه ایرانیان تهران واقع در شهرک غرب از جمله مشهورترین سینماهای پایتخت است که با داشتن زیربنایی بیشتر از ۲۰ هزار مترمربع از بزرگ‌ترین سینماها در تهران محسوب می‌شود.

این پردیس سینمایی میزبانی جشنواره‌های سینمایی از جمله جشنواره فیلم فجر را در کارنامه دارد و در دوران فعالیت خود جزو پرفروش‌های منطقه نیز بوده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.