• امروز : چهارشنبه - ۱۷ بهمن - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 5 February - 2025

اخبار ویژه

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی پست و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تمدن فیروزآباد، نماد هویتی غرفه فارس در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران تولید یک هزار تن گوشت مرغ در شهرستان زابل آمادگی کاملی در جهت حمایت و همکاری با نخبگان داریم/ ناوشکن دنا مشتری های زیادی پیدا کرده است جابجایی افزون بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان طی ۴ ماهه سالجاری اگر دکتر شفقت استاندار بماند به نفع مردم خواهد بود رقابت‌‌های ورزشی با هدف شور و نشاط بین کارکنان برگزار می‌شود عزم جدی استاندار فارس برای افزایش حقوق پرسنل وزارت کشور اتحاد ملی موجب عزت دین می شود بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر در سفر مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزارت ارشاد به سیستان و بلوچستان اعزام بیماران بوشهری نیازمند جراحی عروق کاهش ۸۲ درصدی داشته است رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح برخورد با خودرو های شوتی خبر داد.

2
در نشست مشترک مدیرعامل با مدیران استانی؛

پروژه “هدایت عملکرد” در شرکت ملی پست اجرایی شد

  • کد خبر : 74832
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
پروژه “هدایت عملکرد” در شرکت ملی پست اجرایی شد
در نشست مشترک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست با مدیران استان‌ها و مناطق پستی تهران، عملکرد ۸ ماهه، مبتنی بر الگوی "هدایت عملکرد" ارزیابی شد.

گیتی آنلاین_ محمد احمدی در این نشست با اشاره به اهمیت تغییر الگوها و مدل‌های ارزیابی و تاثیر آن در فرهنگ سازمانی، از برنامه‌های جدید شرکت برای ارزیابی عملکرد و بهبود کیفیت خدمات خبر داد.

وی با اشاره به طراحی چهارچوب جدید کمیته‌ها و جلسات ارزیابی، گفت: “این برنامه که از ابتدای آذر ماه شروع شده، به ما کمک خواهد کرد تا دغدغه‌ها و تجربیات را به اشتراک بگذاریم و فضایی برای گفتگو بین واحدها فراهم کنیم.”

مدیرعامل شرکت ملی پست، همچنین از مبنای پرداخت نظام انگیزشی در چهارچوب مدل هدایت عملکرد گفت و اظهار داشت: “این طرح که بر اساس مطالعات گروه مکنزی شکل گرفته، مدلی کاملاً بومی و کاربردی برای پست کشور است و شامل سه لایحه توانمندساز می‌شود.”

وی ادامه داد: در این مدل عملکرد واحدهای اجرایی در تولید هر محصول پستی، ارزش‌گذاری شده و متناسب با نوع و کیفیت فرآیند انجام شده، درآمد خواهد داشت.

وی ادامه داد، این مدل تا پایین‌ترین لایه‌های سازمان توسعه خواهد یافت و شامل ایجاد نظام هشدار برخط و ابزارهای موبایلی برای مدیران استان‌ها می‌شود تا بتوانند وضعیت عملکرد را به صورت روزانه و بررسی و اصلاح کنند.

احمدی همچنین بر اهمیت الگوی مربی‌گری در مدل ارزیابی مبتنی بر هدایت عملکرد اشاره کرد و گفت: “این ارزیابی‌ها به صورت ماهانه، سه ماهه و شش‌ماهه و در سطوح مختلف انجام می‌شود.”

وی در تشریح هدایت مدیریت عملکرد، با اشاره به اینکه بر اساس این مدل، فرآیندهای توزیع و رهسپاری بر پایه عملکرد هر واحد مورد سنجش قرار می‌گیرند، افزود: واحدهای اجرایی و استان‌ها بر اساس موقعیت، شرایط اقتصادی و نقشی که در شبکه ایفا می‌کنند طبقه بندی شده و با فعالیتی که انجام می‌دهند و ظرفیتی که دارند، از مزایای غیرمستمر برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل در پایان سخنان خود، خاطر نشان کرد: تامین رضایت همکاران و مشتریان اصلی‌ترین هدف ماست و برای تحقق این هدف باید به کیفیت خدمات و نحوه عملکرد همکاران توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

در ادامه این نشست عملکرد هفت ماهه واحد های اجرایی براساس کارت امتیازی متوازن و شاخص‌های ارزیابی (درون سازمانی و برون سازمانی) مورد بررسی قرار گرفت و پروژه هدایت مدیریت عملکرد به بحث گذاشته شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=74832

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.