• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
0

روحانی در تریبون پزشکیان!

  • کد خبر : 56199
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
روحانی در تریبون پزشکیان!
حضور اعضای دولت روحانی و چسبندگی آنان به پزشکیان و پیش‌بردن کمپین تبلیغاتی‌اش کاملاً عیان می‌کند که در صورت رای‌آوری احتمالی او، جهرمی‌ و زنگنه و ظریف و آخوندی و نوبخت و شریعتمداری و … دیگر یاران روحانی، دوباره بر مسند قدرت نشسته و دولت چهاردهم را راهبری می‌کنند.

در ابتدا سیاست  پزشکیان این بود که در افکار  عمومی خودش را طیفی مستقل  و مردمی جلوه دهد.اما با چسبندگی قریب الوقوع تیم حسن روحانی و فعالیت گسترده تبلیغاتی شان’ ادعای پزشکیان را خنثی کرد.!

اگر پزشکیان رئیس جمهور شود; کشور برای بارسوم  به دست حسن روحانی و تیم اش خواهد افتاد و درواقع مردم از یک سوراخ برای سوم گزیده خواهند شد.!

تیمی که خودشان را ولی نعمت مردم می دانستند و به خواسته ها و نیازهایشان نه تنها اعتنایی نمیکردند ‘ بلکه طعنه و مسخره هم میکردند.!

اردکانیان وزیر نیرو روحانی: چینی‌ها با یک وعده غذا هم سیرند؛ ما زیاد می‌خوریم و می‌پوشیم.

صدالبته منظورش از واژه “ما ” مردم هستش و گرنه زندگی های اشرافی خود و خانواده هایشان حق مسلم شان است.

مصائب رقم‌زده روحانی و یارانش به‌قدری است که‌ کمتر کسی خواهان تکرار آن هشت‌سال باشد.پزشکیان حتی روال معمول کنش‌های انتخاباتی را هم نقض و خودش شخصاً به‌حضور حسن روحانی رفت. رسم بر این بوده که چهره‌های سیاسی مشهور – با هر غرض و نیتی – به ستاد انتخاباتی نامزدها رفته و حمایت خود را از آنان‌ اعلام کنند اما پزشکیان با حضور نزد روحانی ثابت کرد که چقدر نسبت به مناسبات سیاسی بیگانه بوده و تا چه حد تسلیم خواسته اطرافیان خود می‌شود. 

پزشکیان یعنی امتداد روحانی، یعنی قدرت‌گیری کسانی که خود را برتر از مردم دانسته و فرزندانشان را ژن خوب می‌دانند،‌ یعنی مسکن نساختن و مزخرف توصیف‌کردن سرپناه اقشار ضعیف، یعنی تقابل میدان و دیپلماسی، یعنی  پاس دادن مشکلات کشور به برجام‌های ۲  و۳ و وانهادن توان موشکی و منطقه‌ای، یعنی بی‌عملی و نگاه به دست بیگانه و تکرار شرایطی که در دوران روحانی رقم خورد. مراقب باشیم!

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56199

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.