• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

همزمان با آیین افتتاح وبیناری ۱۰۰۰ پروژه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سراسر کشور مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه خوارزمی در استان البرز افتتاح شد حملات اخير رژيم صهيونيستي به لبنان نشانه ديوانه شدن اين رژيم است/ نابودی رژیم صهيونيستي نزدیک است مراجعه بالغ بر ۱۱ هزار دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی در سیستان و بلوچستان طی ۳ ماهه اول سالجاری تجلیل از ۱۱ دانشجوی نمونه علوم پزشکی ورود نخستین بخش از تجهیزات روشنایی باند فرودگاه منطقه آزاد ماکو ظرفیت‌های صنعتی و تولید احتمالی آلایندگی در شمال فارس در رصد کامل محیط زیست قرار دارد «دی پالما» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران سمینار تخصصی انتخاب رشته و اعزام دانشجو به خارج از کشور توسط هلدینگ روسان با بیش از ۴۰ شعبه در کل ایران  اجرایی شدن دستورالعمل ۱۰ اقدام ترویج تغذیه با شیر مادر در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر برداشت گوجه فرنگی ۶۰ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان فنوج انتقال دو بیمار بدحال خارگی به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بیش از ۷۵۰۰ دستگاه تاکسی آماده خدمت

0

پست؛ مبحث درس مطالعات اجتماعی پایه سوم دبستان

  • کد خبر : 65352
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
پست؛ مبحث درس مطالعات اجتماعی پایه سوم دبستان
رئیس اداره آموزش کارکنان شرکت ملی پست گفت: «پست، موضوع درس 22 مطالعات اجتماعی پایه سوم دبستان است که امروز به مناسبت اول مهر، شروع سال تحصیلی مروری بر آن داریم.»

گیتی آنلاین_ شهنوش اسدی افزود: «این موضوع نشان‌دهنده اهمیت موضوع صنعت پست، فرهنگ نامه‌نگاری، مکاتبه و ارسال مراسلات است که نه تنها در ایران بلکه سایر کشورها به عنوان یک مبحث درسی مورد توجه قرار گرفته است.»

وی اظهار داشت: «درس ۲۲ مطالعات اجتماعی پایه سوم دبستان با موضوع پست بدین شرح می‌باشد.

آیا تاکنون به کسی نامه ای نوشته‌اید که آن را پست کرده باشید؟ آیا تاکنون فکر کرده‌اید چگونه این نامه به دست دوست با فامیل شما که در فاصله‌ای خیلی دور از شما زندگی می‌کند، می‌رسد؟

مردم علاوه بر نامه، کتاب مجله و بعضی از کالاها را از طریق پست به جایی که می‌خواهند، می‌فرستند. همچنین برخی از خریدها از فروشگاه‌های اینترنتی از طریق اداره‌ی پست برای مشتری‌ها ارسال می‌شود.

در اداره‌ی پست نامه‌ها را با توجه به شهرها و مکان‌های مختلف تقسیم و جدا می‌کنند و هر مامور پست، نامه‌های یک منطقه را به دست مردم می‌رساند.

چگونه نشانی خود را بر روی پاکت پستی بنویسیم؟

برای پست کردن نامه، باید نشانی خودتان (فرستنده) و نشانی گیرنده نامه را به خوبی بدانید. سپس آن را روی پاکت با خط خوش و خوانا در جای مخصوص بنویسید.

هر خانه‌ای به غیر از نشانی یک کد پستی هم دارد. کدپستی را هم باند بر روی پاکت که بنویسیم.»

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=65352

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.