• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

فراخوان جذب نیرو در گروه پارسیان «تک خال‌ها نیم قرن بعد» در مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم و تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان در یکم و دوم تیر ماه فراهم شدن زمینه آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی بانک ایران زمین به سامانه تفکیک حساب شخصی از تجاری متصل شد اولین اقدام در خورتقدیر مدیرعلمی وعَمَلی مخابرات کهگیلویه وبویراحمد///دلیل اهداء شاخه ی گل به مدیران وروسای ادارات ستادی وفنی چه هماهنگی نهادهای نظارتی برای برگزاری انتخاباتی سالم «دِرب» به جشنواره شانگهای می‌رود اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور برگزار شد قدرت ایران از بصیرت و شجاعت رهبر معظم انقلاب سرچشمه می‌گیرد ایجاد ۳۸۰ طرح مستقیم و ۱۱۴۰ شغل غیر مستقیم توسط بنیاد علوی در زاهدان افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل/ نقش ویژه این دانشگاه در ابعاد آموزشی و درمانی حوزه دندانپزشکی

0
در سه ماهه نخست امسال:

پست استان لرستان موفق به کسب رتبه نخست کیفیت عملکرد شد

  • کد خبر : 57511
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
پست استان لرستان موفق به کسب رتبه نخست کیفیت عملکرد شد
لرستان_ براساس گزارش سه ماهه ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای اجرایی، اداره کل پست استان لرستان با کسب 95.33 امتیاز، رتبه نخست را به دست آورد.

گیتی آنلاین_ در این رتبه بندی، پست استان اصفهان با کسب ۹۳٫۲۱ امتیاز و منطقه پستی جنوب غرب تهران با کسب ۹۲٫۶۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای اجرایی همه ماهه توسط دفتر کیفت و امور مشتریان شرکت ملی پست، براساس چهار سنجه «مدت سیر مرسولات پستی»، «میزان انطباق کیفی مرسولات خارجه با موافق‌نامه کیفی ارایه خدمت»، «میزان انطباق کیفی مرسولات داخلی با موافق‌نامه کیفی ارایه خدمت» و «میزان رضایت یا شکایت مشتریان» مورد سنجش قرار می‌گیرند.

ارزیابی عملکرد کیفی استان‌ها و مناطق پستی تهران یکی از شاخص‌های ارزیابی کلی آنها براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) است.

رتبه کسب شده هر استان یا منطقه در این مدل ارزیابی، تاثیر مستقیم بر پرداخت برخی از موارد رفاهیات کارکنان در هر ماه دارد. بنابراین تلاش کارکنان در راستای بهبود کمی و کیفی ارایه خدمت، در دریافت این بخش از رفاهیات موثر است.

کارت امتیازی متوازن، ابزار مدیریتی برای اجرای استراتژی شرکت است. گزارش ساختاربندی شده و استانداردی که به مدیران اجازه می‌دهد بتوانند بر روند اجرای فعالیت‌ها کارکنان نظارت داشته باشند و نتایج این فعالیت‌ها را بررسی و کنترل کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57511

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.