• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

پلمپ ۲۱۷ مشاور املاک متخلف در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 37379
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
پلمپ ۲۱۷ مشاور املاک متخلف در آذربایجان غربی
عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور و نماینده این کارگروه در طرح گشت‌های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در آذربایجان‌غربی، گفت: در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۲۱۷ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان آذربایجان غربی شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب شده است.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، قاسم طالب‌زاده با بیان اینکه، در حال حاضر هفت هزار و ۱۸۰  مشاور املاک مجاز در سطح استان آذربایجان غربی وجود دارد و در حال فعالیت هستند گفت: نظارت و بازرسی ادواری از فعالیت این واحدهای صنفی در حال انجام است.

طالب زاده افزود: تاکنون چهار هزار و ۱۲۰ مورد از بنگاه‌های مشاور املاک در آذربایجان‌غربی مورد بازدید قرار گرفتند.

وی ادامه داد :در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۲۱۷ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان آذربایجان غربی شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب شده است.

طالب زاده تصریح کرد: همچنین تاکنون برای ۲ مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده و بررسی‌ها برای شناسایی سایر متخلفان در حال انجام است.

وی ادامه داد: ۱۴ اخلالگر بازار مسکن در بازرسی از عملکرد بنگاه‌های مشاوران املاک در سطح استان شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند.

عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات کشور و نماینده این کارگروه در طرح گشت‌های مشترک ساماندهی مشاوران املاک در آذربایجان‌غربی، گفت: بنگاه‌های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، ۵۵ میلیارد ریال جریمه شدند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.