• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و‌ لنده همچنین نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم خواستار استفاده از همه ظرفیتها و فرصتها برای بالندگی و پویایی نظام تعلیم وتربیت در استان شدند. روزهای پر از نشاط و شادی در انتظار سیستان و بلوچستان کار در این نظام مبتنی بر اندیشه های اسلامی است توزیع بیش از ٢هزار و هفتصد بسته یلدای مهدوی در غرب شیراز رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مطرح کرد؛ ایجاد شهرک تخصصی طلا و جواهر در تکاب راهکار اساسی جلوگیری از خام فروشی، توسعه اقتصاد و اشتغال منطقه به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین دکتر محمد بهرامی منتخب مردم شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر پیام تبریکی صادر کرد نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت پایدار در کشور مجموع فروش سه سالن به ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون رسید  تمرکز بر توسعه خدمات دیجیتالی بانک ایران زمین هم زمان با برنامه های اقتصادی کشور نگاه رئیس جمهور شهید به حوزه سلامت، نگاهی جامع و چند وجهی بود افزایش ۳۲۰ درصدی سود آلی شیمی قم بهره برداری از ۵۵۰ حلقه چاهک آب کشاورزی در منطقه سیستان

1
همزمان در اولین حضور جهانی؛

پوستر بین‌المللی «کاپیتان» رونمایی شد/ ۲ اکران در جشنواره فیلم کودک اشلینگل آلمان

  • کد خبر : 30509
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۳۷
پوستر بین‌المللی «کاپیتان» رونمایی شد/ ۲ اکران در جشنواره فیلم کودک اشلینگل آلمان
همزمان با اولین حضور جهانی فیلم سینمایی «کاپیتان» در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اشلینگل، پوستر بین‌المللی فیلم منتشر و رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سید صابر امامی در اولین حضور بین‌المللی خود در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اشلینگل آلمان، در بخش رقابتی این رویداد هنری با دیگر آثار سینمای کودک و نوجوان جهان به رقابت می‌پردازد. «کاپیتان» در این جشنواره در دو نوبت ۲ و ۶ مهرماه (۲۴ و ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳) اکران خواهد شد.

به بهانه اولین حضور جهانی این فیلم در جشنواره معتبر فیلم‌های کودک و نوجوان اشلینگل آلمان، پوستر بین‌المللی «کاپیتان» با طراحی محمد شکیبا رونمایی و منتشر شد.

بیست و هشتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اشلینگل آلمان از اول تا ۸ مهرماه مصادف با ۲۳ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ در شهر کمنیتز آلمان برگزار می‌شود.

در این دوره جشنواره اشلینگل، ۱۷۱ اثر از ۵۴ کشور حضور دارند. در بخش اصلی جشنواره که «فیلم های نوجوانان» نام دارد، به همراه «کاپیتان» از جمهوری اسلامی ایران، ۹ فیلم از کشورهای بلژیک، جمهوری چک، برزیل، کانادا، شیلی، فرانسه، اسپانیا، هلند و آمریکا به رقابت می‌پردازند.

کاترینا اندراشکه از اسلونی، میرکو ویرمن از آلمان، کلارا آرپا از جمهوری چک و ماریا میکوم از آمریکا داوران بخش سینمای حرفه‌ای این جشنواره هستند.

پیشتر، در بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوان اشلینگل آلمان فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی توانست در بخش فیلم‌های نوجوانان، جایزه شهر کمنیتس را به خود اختصاص دهد.

پانته آ پناهی‌ها، پژمان بازغى، اميرحسين بيات، بهار نوحيان، ارغوان شعبانى، شايان دارمى پور، پرهام غلاملو و… گروه بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

عوامل اصلی «کاپیتان» عبارتند از كارگردان: محمد حمزه اى، نويسنده: امير محمد عبدى، مدير فيلمبردارى: امين جعفرى، تدوين: اميد ميرزايى، موسيقى: حبيب خزايى فر، مدير توليد: امير يمينى، صدابردار: داريوش صادق پور، طراح گريم: مهرداد مير كيانى، طراحى و تركيب صدا: حسين مشعلى و اميد محمدى پور، طراح صحنه: حامد اصلانى، طراح لباس: ملودى اسماعيلى، دستيار اول كارگردان: محمد عزيزى، برنامه ريز: امير رونقى، عكس: محمدمهدى دلخواسته، روابط عمومی: آزاده فضلی، تهيه كننده: سيد صابر امامی، محصول بنیاد سینمایی فارابی.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.