• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

پویش افطاری ساده در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو مشهد

  • کد خبر : 45893
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
پویش افطاری ساده در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو مشهد
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برپایی پویش افطاری ساده در ۴۰ ایستگاه منتخب اتوبوسرانی و قطار شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، مهدی ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این پویش به مدت نیم ساعت در هر ایستگاه برگزار خواهد شد و هدف از آن ترویج فرهنگ ساده‌زیستی و همدلی است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود این پویش در تمام ایستگاه‌های قطار شهری و اتوبوسرانی فعال شود، افزود: در ۱۷۰ محله شهر نیز بازدید از خانواده ایثارگران در ایام عید نوروز پیش‌بینی شده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: هر شورای اجتماعی محلات وظیفه دارد با یک خانواده شهید و ایثارگر برای همدلی اجتماعی و تقویت هویت اجتماعی دیدار کند.

وی همچنین از اجرای پویش مشهد مهربان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از ولادت امام حسن(ع) تا ولادت امام رضا(ع) خبر داد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر با ۱۵ گشت خودرویی و چند گشت به صورت پیاده در ایام نوروز انجام خواهد شد.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد که مجموعه فعالان در حوزه اجتماعی منشأ خیر و برکت باشند.

استقبال بی‌نظیر از سومین دوره جام برکت و کرامت در مشهد

در ادامه معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد از استقبال بی‌نظیر مردم از سومین دوره جشنواره ورزشی جام برکت و کرامت در قالب جام رمضان خبر داد.

حسین غیاثی گفت: این مسابقات در سه حوزه بانوان، آقایان و معلولان و جانبازان در حال برگزاری است و با توجه به استقبال خوبی که در رشته ساحلی شده، امسال برای اولین بار این رشته را به جام رمضان اضافه کرده‌ایم.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از رشته فوتسال در بخش آقایان، افزود: ابتدا ٨ سالن برای این مسابقات در نظر گرفته شده بود که در ٧٢ ساعت ظرفیت تمام سالن‌ها تکمیل شد.

غیاثی خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال بی‌نظیری که از این دوره مسابقات شد، سالن‌های شهرداری و رسالت نیز به جمع سالن‌های میزبان اضافه شدند که در مدت یک ساعت و نیم ظرفیت این دو سالن نیز تکمیل شد.

وی پراکندگی سالن‌ها در سطح شهر را از مزایای این دوره از جام رمضان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ٣ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در مسابقات فوتسال این دوره جام رمضان حضور دارند و این مسابقات تاکنون پنج تا شش هزار تماشاگر داشته است.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد با بیان اینکه تلاش می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان این مسابقات به پایان برسد، اظهار کرد: استقبال بی‌نظیر مردم از این دوره کار ما را برای سال‌های بعد سخت‌تر می‌کند و باید برای توسعه زیرساخت‌های این حوزه برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45893

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.