• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

پویش “مداد رنگی” در مشهد آغاز شد/ بهزیستی در جستجوی یاری خیرین برای دانش‌آموزان نیازمند

  • کد خبر : 58513
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
پویش “مداد رنگی” در مشهد آغاز شد/ بهزیستی در جستجوی یاری خیرین برای دانش‌آموزان نیازمند
مدیر بهزیستی شهرستان مشهد، در مراسم آغاز هفته بهزیستی از آغاز پویش "مداد رنگی" امسال خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این پویش بتواند خدمات بهتری به دانش‌آموزان نیازمند ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، جواد بهنام، در مراسم آغاز هفته بهزیستی ضمن تبریک این هفته به همکاران بهزیستی و خیرین نیکوکار، از آغاز پویش مداد رنگی امسال خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد: این پویش امسال بتواند خدمات بهتری به دانش‌آموزان نیازمند ارائه دهد.

مدیر بهزیستی شهرستان مشهد در ادامه به نقش حیاتی خیرین در ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و گفت: حقیقت این است که اگر کمک خیرین نباشد، ما در بسیاری از مواقع با مشکل مواجه می‌شویم. بسیاری از خدمات ما تنها با همت و یاری خیرین امکان‌پذیر است و بدون حضور آن‌ها بسیاری از خدمات بایستی تعطیل شود.

بهنام  افزود: در شهرستان مشهد، حدود هشتصد هزار نفر از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند که از این تعداد،۲۲۰ هزار نفر به صورت مستمر تحت پوشش سازمان هستند و ۶۰۰ هزار نفر دیگر به صورت موردی از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: اگرچه دولت‌ها، به ویژه دولت سیزدهم، تلاش‌های بسیاری برای افزایش و گسترش خدمات بهزیستی انجام داده‌اند، اما بدون کمک خیرین، ما قادر به ارائه این حجم از خدمات نیستیم.

مدیر بهزیستی شهرستان مشهد همچنین از خیریه عماد و نقش مؤثر آن در حوزه‌های مختلف همچون ساماندهی و توانمندسازی کودکان کار، حمایت از دختران و زنان آسیب‌دیده، و کمک به کارتن‌خواب‌ها و معتادین قدردانی کرد و گفت: خیریه عماد همیشه بازوی همراه و همیار ما بوده است و جا دارد از جناب آقای کاظمی به عنوان دبیر بنیاد خیریه عماد تشکر کنم.

بهنام در پایان از همه دعوت کرد تا با مشارکت در پویش مداد رنگی امسال، به بهبود شرایط تحصیلی دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی کمک کنند و افزود: ما در بهزیستی شهرستان مشهد پنج تا شش هزار دانش‌آموز تحت پوشش داریم که همگی نیازمند حمایت برای ادامه تحصیل هستند. امیدواریم با کمک خیرین، این دانش‌آموزان بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند و همچون سایر افراد جامعه پیشرفت کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58513

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.