• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

مبارزه با فرار مالیاتی حق ملت است / برخی صندوق‌های قرض‌الحسنه به محملی برای اختفای فعالیت اقتصادی برخی صنوف تبدیل شده‌اند برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در آذربایجان غربی  کسب رتبه برترراه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی کشور فعال کردن واحدهای راکد کمک به چرخه اقتصادی ، رشد تولید کیفی ، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح توسعه سواد زنان روستائیان و عشایر در سطح استان خبر داد. مجازات سنگین در انتظار نزاع کننده گان دسته جمعی دومین دوره مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سنندج برگزار می شود تقدیر از دانش آموزان استان فارسی مدال آور المپیادهای علمی کشور کاشت گندم در استان فارس به پایان رسید شعر همپای مقاومت در تاریخ مبارزات حق علیه باطل حضور داشته است اعلام جوایز جشنواره بزرگ قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه دانش آموزان آذربایجان غربی آیات قرآنی را رونویسی کردند

0

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی استان فارس به معاون پارلمانی رییس جمهور دولت چهاردهم

  • کد خبر : 59852
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی استان فارس به معاون پارلمانی رییس جمهور دولت چهاردهم
فارس_ رئیس شورای اسلامی استان فارس به مناسبت انتصاب دکتر شهرام دبیری به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور دولت چهاردهم پیام تبریک داد.

گیتی آنلاین_ رئیس شورای اسلامی استان فارس به مناسبت انتصاب دکتر شهرام دبیری به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور دولت چهاردهم پیام تبریک داد.

«فتح الله امینی» طی ارسال پیامی انتصاب بجا و شایسته دکتر «شهرام دبیری» را به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر شهرام دبیری

معاون محترم پارلمانی رییس جمهور

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور در دولت چهاردهم را تبریک عرض می نماییم و باور داریم که بی گمان حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، بیش از پیش نوید بخش تحولی عظیم در کشور عزیزمان خواهد گردید.

این انتصاب که قطعاً نشأت گرفته از توانمندیهای علمی و مدیریتی و کارنامه درخشان حضرتعالی در خدمت رسانی بوده را به شما تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را در تمامی مراحل زندگی مسئلت داریم.

ومن الله التوفیق

” فتح الله امینی”

رئیس شورای اسلامی استان فارس

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59852

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.