• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

سازمان امور مالیاتی پیگیر مطالبه مالیاتی از درآمد میلیاردی دلال فوتبالی است تولید برق از منابع انرژی‌های تجدیدپذیر، نیاز روز آذربایجان غربی است اختصاص کدشناسه مركز پردازش پستی بین المللی به فرودگاه پیام صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان ۱۱۹۲ میلیارد ریال وام پرداخت کرد قتل ۵ تن در شهرستان بویراحمد/قاتل دستگیر شد// فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، گفت: شب گذشته در یکی از روستاهای دهستان دشت‌روم شهرستان بویراحمد جوانی ۲۶ ساله ۲ برادر، ۲ برادرزاده و زن برادر خود را با اسلحه کشت «جنگ و صلح» در تونس  ۲۳هزار واحد در خراسان رضوی باز آفرینی و به بهره‌برداری رسید/ خراسان رضوی رتبه دوم در تولید مسکن در بخش بافت فرسوده را دارد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به کسب رتبه دوم ارزشیابی پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد رکورد حمل و نقل ریلی مواد اولیه در ذوب آهن اصفهان شکسته شد بیانیه شورای تبلیغات خراسان رضوی در محکومیت حمله جنگنده های صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه افتتاح ۲ بند خاکی با حجم عملیات ۱۵۰۰۰ متر مکعب در سراوان شخصی‌سازی محصولات برای گروه‌های مشتریان بانک سینا را دنبال می‌کنیم

1

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در پی موفقیت بانوان خبرنگار هم استانی در دومین جشنواره رسانه ای بانوان کشور.

  • کد خبر : 35756
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۵۷

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در پی موفقیت بانوان خبرنگار هم استانی در دومین جشنواره رسانه ای بانوان کشور. به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین و به نقل از خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن پیام سرگرد عباس رضایی به شرح زیر است. خبرنگاران بسیجی گرانقدر، سرکار خانم زینب خوش اندیش و […]

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در پی موفقیت بانوان خبرنگار هم استانی در دومین جشنواره رسانه ای بانوان کشور.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین و به نقل از خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن پیام سرگرد عباس رضایی به شرح زیر است.

خبرنگاران بسیجی گرانقدر، سرکار خانم زینب خوش اندیش و سرکار خانم مرضیه جوشن، بدینوسیله کسب مقام سوم در بخش های گزارش و مصاحبه در دومین جشنواره و آوردگاه رسانه ای بانوان کشور (حریم رسالت ) را به شما خواهران محترمه، خانواده های عزیزتان، و جامعه رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می کنم.

اینجانب و عموم فعالان رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد از اینکه با تلاش و کوشش خود توانستید در این جشنواره خوش بدرخشید و رتبه های برتر جشنواره را نصیب خود نمایید بسیار خرسندیم.

کسب این رتبه در آوردگاهی ملی که از بین بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ اثر از بانوان خبرنگار سراسر کشور به دست آمده، نشان از توانمندی، مهارت و سطح بالای تولیدات خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای رسانه ای کشور است.

بدون شک زحمات شما عزیزان می تواند جایگاه رسانه های استان در سطح کشور را روز بروز ارتقا داده و منشا توسعه و بالندگی باشد. امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق در ادامه مسیر جهاد تبیین، اطلاع رسانی و امیدآفرینی همچون گذشته موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت صبح امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۲ با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولین رسانه‌های کشور و برگزیدگان جشنواره در گیلان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=35756

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.