• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

مهندس خدادادخالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از نقاط مهم و فاقد پوشش شبکه همراه و اینترنت درشهرسرفاریاب بازدید کرد دولت اجازه نداد رنج بی‌برقی هم بر رنج گرانی اضافه شود در بیست‌وششمین نشست‌ ماهانه‌ی «مستندهای ایران‌شناسی» مطرح شد:  قرارداد خودمالکی بیش از ۷۸ هزار واحد نهضت ملی در بانک مسکن منعقد شد تعداد ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو پلمب شدند پیشکسوتان و فعالان عرصه کودک به سمت احیای نمایش‌های عروسکی می‌روند بازرسی سازمان انرژی اتمی ایران از فرودگاه بین المللی زاهدان جشن بزرگ آغاز هفته ملی کودک در مجموعه آرامگاه سعدی و سینماهای شهر شیراز از هفته سلامت در شهرستان عسلویه چه خبر؟ از تاکید امام جمعه عسلویه بر عملیاتی سازی شعار هفته سلامت تا تجلیل از کارکنان حوزه سلامت رهاسازی بیش از ۱۶ هزار قطعه بچه ماهی در دریاچه سد درودزن در مرودشت تقدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران از بانک آینده یک میدان در بندر شیرینو به نام شهید آیت‌الله رئیسی نامگذاری شد

5

پیام فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت باشکوه آزادگان به میهن اسلامی

  • کد خبر : 28159
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
پیام فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت باشکوه آزادگان به میهن اسلامی
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت باشکوه آزادگان به میهن اسلامی پیامی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت باشکوه آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می توان از آن بهره جست. آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان كینه توزی دشمنان و تلخ كامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹ ایران اسلامی با حضور آزادگان سرافرازی که پس از سالها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی گذاشته و به آغوش پرمهر ملت بازگشتند.

آزادگان سرافراز با الگو قرار دادن حماسه­ سازان کربلا، امام سجاد «ع» و زینب کبری «س» که اسوه صبر بودند، با ایمان راسخ خود، در برابر همه فشارهای دشمنان، قد خم نکردند و از آن همه شکنجه و عذاب نهراسیدند و از خود آزادمردی نشان دادند.

آنها از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند.

آزادگان در بازگشت از اسارت، امام خویش را ندیدند، اما با جانشین بر حق وی پیمانی جاودانه بستند و بر عهد خویش با خون شهیدان استوار ماندند.

در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند، جوانان را از تاریخ پرافتخار کشورمان جدا کنند، آزادگان سرافراز نمونه عینی جهاد تبیین هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن و والا مقام در این راه پر عزت، این روز عزیز را به همه آزادگان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»

سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی

بیست و ششم مرداد ماه یک‌هزار و چهارصد و دو

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.