• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

دانشجوی نظامی مسلمان، در کنار علم آموزی و فراگیری فنون نظامی،باید به مسائل تربیتی و معنوی نیز توجه جدی داشته باشد شناسايي و دستگيري قاتل فراري در ” بمپور” بازدید سرزده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از واحدهای صنعتی آلاینده شهر زرقان تکمیل ۵۰ طرح معدن و صنایع معدنی از ابتدای دولت سیزدهم رضا بابک مورد تقدیر قرار گرفت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان دقیقا کجاست؟؟!!! «جان ویک ۴» با دوبله عرضه شد/ مبارزه با مرگبارترین دشمنان هنرمندان نابینا مهمان نمایش «۶۵۷» شدند گزارش عملکرد اداره کل هنرهای نمایشی در سال ۱۴۰۲  ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس/ مجازات سنگین برای مخلان نظم و امنیت هتل در حال ساخت ولنجک از پروژه‌های آبرومند کشور است/ بازپس‌گیری چند هزار میلیارد تومان از بیت‌المال در منطقه ۱۸ احداث ۱۸۹ کیلومتر راه درون روستایی در ارومیه توسط بسیج

1
جانشین سازمان بسیج مستضعفین

پیشرفت های جمهوری اسلامی یکی از علت های دشمنی دشمنان بر علیه ماست

  • کد خبر : 51555
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
پیشرفت های جمهوری اسلامی یکی از علت های دشمنی دشمنان بر علیه ماست

جانشین سازمان بسیج مستضعفین: پیشرفت های جمهوری اسلامی یکی از علت های دشمنی دشمنان بر علیه ماست سردار قریشی امروز در اختامیه جام رسانه امید با اشاره به اینکه رهبر انقلاب دفاع مقدس را گنجینه خواندند، اظهار کرد: به برکت امید و اعتمادی که از دفاع مقدس بدست آمد ملت ما در مسیری قرارگرفت که […]

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

پیشرفت های جمهوری اسلامی یکی از علت های دشمنی دشمنان بر علیه ماست

سردار قریشی امروز در اختامیه جام رسانه امید با اشاره به اینکه رهبر انقلاب دفاع مقدس را گنجینه خواندند، اظهار کرد: به برکت امید و اعتمادی که از دفاع مقدس بدست آمد ملت ما در مسیری قرارگرفت که مورد تحسین جهانیان واقع شد.
در قیاس توانمندی و فرماندهی کشور نسبت به قبل از انقلاب بیان کرد: هدف از رویداد جام رسانه امید این است که بتوانیم موفقیت و پیشرفتها را هر چه بیشتر به مردم معرفی کنیم.
وی گفت: شما خبرنگاران پیشرفتها را از زبان تولیدکنندگان بشنوید و در راستای جهاد تبیین با انتقال دستاوردها و ایجاد انگیزه در جوانان دانشمند بویژه تولیدکنندکان بیفزایید.

سردار قریشی با بیان اینکه یکی از دلایل دشمنی دشمنان پیشرفتهای جمهوری اسلامی است، افزود: کشوری که در ابعاد مختلف وابسته بود امروز رتبه دوم فن آوری سلولهای بنیادی و رتبه سوم سدسازی را دارد.
وی اضافه کرد: ایران رتبه هفتم در رشد و امید به زندگی و رتبه دهم در فناوری نوین، دهم در صنعت هواپیمایی را دارد.

وی با اشاره به اینکه در هوش مصنوعی رتبه چهاردهم از آن ایران است،افزود: ایران در بین ۱۳کشور دارای سوخت هسته ای قرار دارد. رتبه یازدهم فناوری پرتاب ماهواره و جز پنج کشور برتر در علم ژنتیک است
سردار قریشی با اشاره به مقابله با کرونا در ایزان گفت: ما جزو ۱۰کشور سازنده داروهای بیماری خاص هستیم، درحوزه بهداشت و درمان با کشت سلولهای بنیادی جهش فوق العاده داریم و در پیوند جز کشورهای برتر هستیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب در ۹۷درصد داروها وابسته بودیم،ادامه داد: امروز برجسته ترین پزشکان جراح دنیا را داریم و ۹۷درصد دارو را در داخل تولید می کنیم.

به گفته سردار قریشی در تولید علم قبل از انقلاب تنها یک مورد مقاله بعد از انقلاب اما ۱۴مقاله ارایه شده است.
وی با بیان اینکه ۱۹سد قبل از انقلاب که عمدتا توسط شرکتها و مهندسان خارجی ساخته شده بود، افزود: امروز سومین کشور سازنده سد هستیم.

سردار قریشی به دستاوردهای انقلاب در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب فارغ التحصیلان خانم تنها ۶درصد بود امروز یعنی تا سال۹۵ بیش از ۴۵فارغ التحصیلان را خانمها تشکیل دادندتعداد پزشکان متخصص زن از ۵۹۷به ۶۰هزار نفر رسید.

وی ادامه داد: مدال آران زن قبل از انقلاب ۵ نفر بود امروز به ۲۰۰نفر رسیده است و داوران خانم از ۸به ۱۶هزار نفر رسید.

سردار قریشی امید به زندگی را از ۵۴ سال به ۸۷ سال و کاهش ۹۰درصدی مرگ و میر را از دیگر دستاوردهای مهم برشمرد.

این مسئول گفت: در حوزه نظامی اگر قبل از انقلاب قادر به ساخت پیش پاافتاده ترین موشک نبودیم امروز پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات نظامی را داریم.

وی با اشاره به اینکه موشک های قبل از انقلاب قاچاقی ودچار ضعف و دستکاری بود، گفت: امروز در بحث ادوات زمینی، دریایی و هوایی و انواع رادارها و.. جز کشورهای برتر دنیا هستیم نمونه عینی را در عملیات وعده صادق دیدیم.

وی در تبیین ابعاد وعده صادق گفت: وعده صادق اراده و شجاعت و توانمندی فکری و روحی فرماندهان که نشات گرفته از هدایت رهبر بود و بعد فنی و توانمندی که نیروهای مسلح این عملیلت را انجام داد.

این مسئول افزود: شکست مفتضحانه بر رژیم برگرفته از توان علمی بود که جوانان ما در کشور برخوردارند.
وی در خصوص فلسفه نامگذاری وعده صادق بیان کرد: وعده انتقام در زمان و مکان مناسب یکی از دلایل این نامگذاری بود.

وی ادامه داد: تفأل به قرآن فلسفه دیگری بود که وعده صادق شد این ایه «وذکر فی الکتاب اسماعیل انه کان صادق الوعد» آمد.

وی در بیان ویژگیهای عملیات صادق گفت:
حمله مستقیم توسط ایران در داخل ایران و حمله به کشوری که هم اتمی بود هم مورد حمایت کشورهای اتمی و دارای حق وتو بود؛
تجهیزات استفاده شده کاملا ایرانی بود.

وی اضافه کرد: مهمترین و حفاظت شده ترین پایگاههای رژیم انتخاب شد، اهمیت فنی و تکنولوژی تجهیزات بکار برده شده از داخل ایران حرکت و به هدف رسید، اطلاع قبلی رژیم صهیونیست از عملیات و هدایت و عبور از شهرهای عراق سوریه و اردن و پایش رادارها توسط دشمن و نیز عبور از ۱۲سپر دفاعی دشمن از دیگر ویژگیها بود.

#پیشرفت_ایران
#رسانه_امید_آفرین
#جام_رسانه_امید
#پیشرفت_کهگیلویه_و_بویراحمد

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51555

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.