• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

«قطع فوری» در کانادا اکران می‌شود برگزاری ۲ مانور در جهاد کشاورزی فارس عدم موافقت وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده زاکانی : وقتی پزشکیان وزیر بود، من نماینده بودم؛ متوجه شدیم سوالات آزمون دستیاری را فروخته بودند، اما ایشان یا بی‌اطلاع بود یا از یک بی‌عدالتی محض دفاع می‌کرد بهرهمندی ۲ هزار و ۱۰ روستا و ۴۸ شهر آذربایجان‌غربی از آب سالم و پایدار مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام فروشگاه های زنجیره ای افق‌کوروش درخت‌کاری یا زمین خواری؟ ضرورت حل معضلات فرهنگی با انجام اقدامات ایجابی کاهش ۱۹ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های خراسان رضوی تا سال آینده/ ترافیک زائران در مشهد همچنان چالش‌برانگیز است بانوی سیستان و بلوچستان در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار ثبت نام کردند شبکه توزیع آب به طول ۴۳۷ کیلومتر در مشهد اجرا خواهد شد آقای استاندار:اگر به تاثیر هنر بر رشد جامعه باور دارید ساماندهی سینماهای استان را جدی بگیرید/ نمایندگان مجلس هیچ دغدغه ی فرهنگی و هنری ندارند!

6

پیش بینی تولید ۲۵۰۰ تن گوشت مرغ در بیضا

  • کد خبر : 26590
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
پیش بینی تولید ۲۵۰۰ تن گوشت مرغ در بیضا
فارس_ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار از اواسط خرداد ماه تا بیست و چهارم تیرماه سال جاری یک میلیون و 318 هزار و 440 قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های گوشتی بیضا انجام شد.

گیتی آنلاین_ صدیقه مویدی با اشاره به اینکه در این شهرستان ۶۳ واحد پرورش مرغ گوشتی فعال وجود دارد افزود: ظرفیت سالانه تولید گوشت مرغ در این واحدهای پرورش مرغ بالغ بر ۱۷ هزار تن است.

وی پیش‌بینی کرد: در این دوره جوجه ریزی، تا اوایل شهریور ماه بالغ بر ۲۵۰۰ تن گوشت سفید در شهرستان تولید و با قیمت مصوب به بازار مصرف عرضه شود.

مویدی اظهار کرد: ترویج روش‌های بهینه تغذیه، بهداشت و جایگاه نگهداری، اصول پرورش و واکسیناسیون انواع طیور، نظارت بر اجرای سیاست‌های کلان وزارت جهاد کشاورزی در زمینه توسعه و بهبود تولید محصولات طیور در اولویت برنامه‌های این مدیریت و اداره دامپزشکی بیضا قرار دارد.

به گفته وی: جوجه ریزی‌های انجام‌ شده در خردادماه امسال از نژاد آرین، راس و کاپ می باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: بیضا با دارا بودن رتبه دوم استانی در تولید مرغ نقش مهمی در تأمین محصولات دام و طیور استان ایفا می کند و واحدهای پرورش طیور گوشتی این شهرستان علاوه بر تأمین مرغ مورد نیاز این استان بخشی از نیاز بازار استان‌های هم‌جوار را نیز تأمین می‌کنند.

او تاکید کرد: عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب، گران‌فروشی محسوب می‌شود و بازرسان جهاد کشاورزی با پایش های مستمر با متخلفان برخورد تعزیراتی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26590

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.