• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

بزودی از ربات‌های هوشمند پستی رونمایی می‌شود سازش ۲۸ درصدی پرونده‌های طلاق توافقی در مراکز مشاوره خانواده دادگستری کردستان   کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد ۷ مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی بر تمامی آتش نشانان فداکار مبارک باد آغاز اجرای بسیج ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا در آذربایجان غربی دیالوگ‌ها برگرفته از زندگی است/ بومی سازی شخصیت شناسی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی ۲ بهمن ماه برگزار می شود تامین میوه شب یلدا در ارومیه/خریداری یک هزارتن هندوانه بهرهمندی ۱۲ روستای محور شلماش و قلعه‌رش سردشت از نعمت گاز در دهه فجر امسال «کشتی روسی»؛ آخرین وداع با فرهنگ بومی/ ملتی که می‌خواهد تا ابد روی کشتی شناور باشد! مهندس خدادادخالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از نقاط مهم و فاقد پوشش شبکه همراه و اینترنت درشهرسرفاریاب بازدید کرد هیچ نوازنده‌ای اخراج نشده است 

2
پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ورود وضعیت هوا از بامداد روز جمعه ششم بهمن تا اواخر روز شنبه هفتم بهمن ماه برای این استان هشدار نارنجی صادر کرد.

  • کد خبر : 42463
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ورود وضعیت هوا از بامداد روز جمعه ششم بهمن تا اواخر روز شنبه هفتم بهمن ماه برای این استان هشدار نارنجی صادر کرد. رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این […]

پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد
هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ورود وضعیت هوا از بامداد روز جمعه ششم بهمن تا اواخر روز شنبه هفتم بهمن ماه برای این استان هشدار نارنجی صادر کرد.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این هشدار برای مناطق مختلف استان مانند یاسوج،باشت،امامزاده جعفر،بویراحمد،چرام،دهدشت،دوگنبدان،سی سخت،لنده و مارگون صادر شده است .

ولی بهره‌مند روز چهارشنبه افزود:کولاک برف، بارش باران،رگبار رعد و برق ،کاهش محسوس دما و وزش شدید باد از ویژگی های این سامانه بارشی است.

وی تصریح کرد: اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای،یخ زدگی و لغزندگی جاده های ارتباطی در گردنه های کوهستانی به سبب بارش برف،بسته شدن گردنه های برف گیر،کاهش دید،کولاک برف،سیلابی شدن مسیل ها،آب گرفتگی معابر در نواحی روستایی مناطق سردسیر و گرمسیر از خطرات این سامانه است.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست در بازه زمانی فعالیت سامانه مذکور از توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنین انجام فعالیت‌های کوهنوردی بپرهیزند.

او از شهروندان خواست تا در روزهای آینده از سفرهای برون‌شهری پرهیز کنند، عشایر در این مدت جابه‌جا نشوند و ناوگان حمل‌ونقل و راهداری‌ها در آمادگی به سر ببرند همچنین دستگاه‌های امدادرسان آمادگی خدمت‌رسانی داشته باشند.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: میزان بارش بلند مدت سالانه در ایستگاه یاسوج ۷۹۶، سی سخت ۶۹۶.۷، دوگنبدان ۴۳۷.۴، دهدشت ۵۰۳، لیکک ۴۰۶.۷ ، مارگون ۶۲۶ و منطقه امامزاده جعفر ۴۴۱ میلیمتر است.

وی خاطرنشان کرد: میانگین بلند مدت سالیانه بارش باران در استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۸۰ میلیمتر است

https://eitaa.com/policekb

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42463

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.