• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

پیوست رسانه‌ای، ابزاری برای تحقق تحول در دستگاه‌های اجرایی

  • کد خبر : 43302
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
پیوست رسانه‌ای، ابزاری برای تحقق تحول در دستگاه‌های اجرایی
استاندار خراسان رضوی گفت: پیوست رسانه‌ای، ابزاری است که می‌تواند به تحقق تحول در دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

یعقوب علی نظری، در نشست رونمایی و تشریح سند پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان، که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیوست رسانه‌ای، ابزاری است که می‌تواند به تحقق تحول در دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

وی افزود: در طرح‌های تحولی که در دستگاه‌های مختلف استان خراسان رضوی تهیه شده است، محوریت بر مسائل استانی و ظرفیت‌های موجود برای حل آن‌ها است. بدیهی است که روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید همگام با این تحولات، در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، نقش‌آفرینی کنند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیوست رسانه‌ای باید بر اساس یک نگاه تحولی تهیه شود، گفت: در این سند باید اهداف، برنامه‌ها و اقدامات مورد نیاز برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، به‌طور دقیق و شفاف مشخص شود.

وی همچنین بر ضرورت ارزیابی پیوست‌های رسانه‌ای تأکید کرد و گفت: باید با بررسی میزان اثربخشی این پیوست‌ها، نقاط قوت و ضعف آن‌ها شناسایی شود تا بتوان در آینده، پیوست‌های کارآمدتری تهیه کرد.

نظری در ادامه، به موضوع مواجهه دستگاه‌های اجرایی با مردم و مراجعین نیز اشاره کرد و گفت: هر دستگاه اجرایی، باید با توجه به ماموریت و وظایف خود، یک برنامه مشخص برای مواجهه با مردم و مراجعین داشته باشد.

وی افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نقش مهمی در بهبود این مواجهه ایفا کنند و نظرات مردم و مراجعین را به مسئولان دستگاه‌ها منتقل کنند.

در این نشست، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی، به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص پیوست‌های رسانه‌ای پرداختند.

 انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=43302

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.