• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
مدیرکل صداوسیمای فارس:

پیوست رسانه ای کارهای فرهنگی زمینه ساز تحقق اهداف مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز

  • کد خبر : 62529
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
پیوست رسانه ای کارهای فرهنگی زمینه ساز تحقق اهداف مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز
فارس_ مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کردند.

گیتی آنلاین_ مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با تبریک انتصاب دکتر رئوف به سمت مدیرکل صداوسیمای فارس، وی را فردی آشنا به مسائل استان و دارای سوابق و توانمندی مدیریت در حوزه های مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر رئوف حمایت از مسائل فرهنگی و اجتماعی در شیراز افزایش یابد.

سید عبدالرضا دستغیب افزود: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز از سال ۹۳ آغاز به کار و تلاش کرده در این مدت در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی با کمک خیران در محرومیت زدایی و ارتقای شاخصه های فرهنگی و اجتماعی اثرگذار باشد.

وی معرفی و ترویج الگوهای برتر در زمینه های فرهنگی و اجتماعی ، انجام کارهای عام المنفعه ، ساخت مسکن و اشتغالزایی را از جمله فعالیت های این مجمع برشمرد و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت در صداوسیمای فارس این رسانه، حامی و یار این تشکل مردم نهاد در جهت تحقق اهداف خود باشد.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: کار خیر در استان فارس پیشینه و قدمت طولانی دارد و کار فرهنگی مصداق کار جهادی است و باید حق آن بدرستی ادا شود.

رئوف تصریح کرد: در راستای مولفه های سند تحول رسانه ملی شامل هویت محوری ، عدالت گستری و شتاب دهی به پیشرفت، صداوسیمای فارس آمادگی دارد ضمن شناسایی و معرفی ظرفیت ها و بسترسازی در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی ، مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز را در جهت اهداف خود یاری کند.

مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه باید با تحول نرم افزاری برای رفع دغدغه های فرهنگی و اجتماعی استان اقدام کرد افزود: ترغیب نیت خیران به سمت پیوست های رسانه ای کارهای فرهنگی و اجتماعی در رسیدن به اهداف مجمع تاثیرگذار است.

رئوف با اشاره به اینکه رسانه فعال شهر فعال ایجاد می کند هویت بخشی به شهر شیراز با احیای نمادهای هویتی شهر ، طراحی پویش های مختلف در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی ، سهیم کردن مردم در کار خیر و مدیریت شهر و پرداختن به مسائلی که تاکنون مجمع به آنها نپرداخته را از جمله کارهایی برشمرد که مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز می تواند نقش آفرینی کند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62529

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.