• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
3

پیگیری و پاسخگویی به بیش از ۲۵۰۰شکایت مردمی

  • کد خبر : 29016
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
پیگیری و پاسخگویی به بیش از ۲۵۰۰شکایت مردمی
مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان خبر ازپیگیری و پاسخگویی به ۲۵۰۰ شکوائیه و درخواست های مردمی طی سال گذشته تاکنون خبر داد.

گیتی آنلاین- مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان خبر ازپیگیری و پاسخگویی به ۲۵۰۰ شکوائیه و درخواست های مردمی طی سال گذشته تاکنون خبر داد وگفت:در جهت تسریع در پاسخگویی به موقع شکایات مردمی که از طریق سامانه ۱۲۴ و تلفن نظارت و بازرسی بربازار سازمان جهاد کشاورزی یا به صورت حضوری اعلام وصول شده است چند تیم تخصصی تشکیل و زمان پاسخگویی و تشکیل پرونده ها به دو روز کاهش یافته است.

منصور عدل افزود: هم استانی های عزیز اطمینان داشته باشند شکایات انها با جدیت ودر کوتاهترین زمان بررسی خواهد شد.

وی هدف از این اقدام را افزایش مشارکت عمومی و نظارتی مردم و کاهش تخلف عنوان نمود وادامه داد با اجرای این طرح در آینده نزدیک شاهد آرامش بیشتری در بازار باشیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29016

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.