• امروز : شنبه - ۱۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 31 August - 2024
1

چالش و دغدغه نیروی انسانی جدید در بیمارستان‌های سراوان مرتفع می‌شود

  • کد خبر : 57452
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۲۴
چالش و دغدغه نیروی انسانی جدید در بیمارستان‌های سراوان مرتفع می‌شود
فرماندار سراوان گفت: چالش و دغدغه نیروی انسانی جدید در بیمارستان‌های سراوان تا شهریور ماه مرتفع می‌شود.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و پیرو دو سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان طی یک‌ماه اخیر به سراوان و بازدیدهای مشترک از بیمارستان‌های رازی و ایرانمهر و قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مبنی بر رفع چالش کمبود نیرو در این دو بیمارستان نیروی انسانی جدید در بیمارستان رازی جذب می شود.

فرماندار سراوان گفت: جذب نیروی انسانی یکی  از دغدغه های جدی مردم و شبکه بهداشت شهرستان نیز بود و در این خصوص پیگیری‌های زیادی هم از طرف نمایندگان سابق و فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شده بود.

وی بیان کرد: با توجه به مجوز جدید استخدامی، مقرر شد حداکثر تا یک ماه آینده، ۵۸ پرستار، ۳۱ ماما و ۲۱ نیروی شرکتی برای بیمارستان های سراوان جذب،  که‌فرایند و تشریفات اداری و قانونی این موضوع در حال انجام است.

شجاعی گفت : شکل گیری دانشگاه علوم پزشکی سراوان که از سالیان سال است از مطالبات و ضرورت‌های شهرستان های حوزه سراوان بزرگ نیز است با راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی و جذب دانشجو،  به عنوان مقدمه کار از سال آتی،می‌تواند به رفع بسیاری از چالش‌های حوزه بهداشت و درمان این منطقه کمک کند.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات جهادی مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت : بر این دیدگاهیم که حفظ بیمارستان رازی و تعمیر و تجهیز و نوسازی این بیمارستان در کنار توسعه و نگهداری مناسب بیمارستان پیشرفته ایرانمهر می‌تواند دو بازوی مکمل درمانی سراوان محسوب شود که به حوزه سراوان و شهرستانهای اطراف خدمات درمانی ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57452

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.