• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
3
از سلسله برنامه های همایش بین المللی ریحانه النبی؛

کارگاه آموزشی شعر معاصر در شهرستان مهر برگزار شد

  • کد خبر : 40134
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
کارگاه آموزشی شعر معاصر در شهرستان مهر برگزار شد
فارس_ کارگاه آموزشی شعر معاصر از سلسله برنامه های همایش بین المللی ریحانه النبی به همت مرکز اسلامی فاطمیه و با همکاری انجمن ادبی مهرانه مهر برگزار شد.

گیتی آنلاین_ کارگاه آموزشی شعر معاصر با حضور استاد عبدالجبار کاکایی با حضور ۱۶ شاعر در سالن فاطمیه شهرستان مهر برگزار شد.

لزوم برگزاری کارگاه های شعر در شهرستان ها

عضو انجمن شعر شارستان در حاشیه این کارگاه گفت: شهرستان لامرد و مهر شعرای قوی دارند که مقام های کشوری کسب کردند لذا برگزاری این مراسمات کمک بزرگی به دیده شدن مجموعه های شعر و شعرا می کند.

صدیقه رفیعی با اشاره به برگزاری این کارگاه اظهار کرد: برگزاری اینگونه جلسات با حضور اساتید بزرگ مانند استاد کاکایی بسیار مطلوب بوده چراکه می توانیم از نظرات اساتید بزرگی مانند ایشان بهره ببریم.

عضو انجمن شعر روشنا با تصریح بر اینکه برگزاری کارگاه شعر در شهرستان های جنوبی فرصت مناسبی برای شناخته شدن و بهره وری است، عنوان کرد: اینکه شعرای شهرستانی بتوانند اساتید بزرگ شعر را ببیند و از نظرات آنان استفاده کنند کار بسیار بزرگی است، امیدواریم برگزاری این گونه کارگاه ها تداوم داشته باشد و این پیگیری انجمن های شعر لامرد و مهر را می طلبد.

وی ضمن قدردانی از انجمن شعر مهرانه شهرستان مهر خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور شاعران در اینگونه کارگاه ها باید از عموم مردم نیز جهت استعدادیابی دعوت به عمل بیاید، شهرستان لامرد و مهر شعرای قوی دارند که مقام های کشوری کسب کردند لذا برگزاری این مراسمات کمک بزرگی به دیده شدن مجموعه های شعر و شعرا می کند.

رفیعی با تاکید بر اینکه انجمن داستان ویرگول به عنوان انجمن برتر جشنواره داستان کوتاه نارنج شناخته شد، متذکر شد: با این تفاسیر هنوز با مشکلات مکان و بودجه جهت برگزاری کارگاه های داستان در سطح شهرستان مواجه هستیم.

این نویسنده و شاعر بیان کرد: از مسئولان تقاضا داریم که توجه ویژه تری به فرهنگ و هنر و هنرمند داشته باشند، مسئولان باید صدای ما در مرکز استان باشند.

البته در همه مراسمات اداره فرهنگ و ارشاد در کنار ما بوده و همکاری های لازم را داشته اند اما انتظاری که داریم این است که توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند تا بخش شعر و هنر از مغفولیتی که دارد بیرون بیاید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40134

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.