• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

کاش همه مثل والی بودند

  • کد خبر : 38741
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
کاش همه مثل والی بودند
اینروزها در رسانه ها و خبرها میشنویم که در ارزیابی های کشوری که بر اساس شاخص هایی تعریف شده است که میزان قول وفعل مدیران را مورد ارزیابی قرار می دهد، که در این ارزیابی ، اسماعیل زارعی کوشا بعنوان والی کاربلد کردستان در مقام نخست ایستاده است، وبه عنوان مردمی ترین استاندار معرفی شده است .

به گزارش گیتی آنلاین ، هر چند نگارنده بر این رسالت رسانه ای معتقد است که ساحت رسانه نباید به تعریف و تمجید از مدیران مکدر شود، اما شرط انصاف هم نیست اگر خوبی افراد را در راستای فریضه ی امر به معروف بیان نشود.
والی جوان کردستان با ورود دیرهنگامش در دولت سیزدهم به کردستان ، خودرا خدمتکاری کوچک و نوکر مردم کردستان که خود عضوی از این مردم فهیم وفرهنگی وبا اصالت است معرفی کرد و همیشه در صحبتها و سخنرانیهایش این جمله را تکرار می کند که من نوکری مردم می کنم، این حرف در کلام ساده ست گفتنش اما آیادر عمل هم این گفته میتواند محلی از اعراب داشته باشد یانه ؟
از ویژگیهای مردمی بودن ، ادب و خوشرفتاری است و اگر در مقام شخص اول استان باشد ، کار خیلی ساده ای نیست و حاج اسماعیل از این ویژگی برخوردار است ، خوش خلقی و خوش قولی در مواجه با در خواستهای مردمی و کسانیکه در سیطره قدرت والی زیست دارند و زندگی می کنند از ویژگیهای مردمی بودن است و این ویژگی هم در وجود جناب والی وجود دارد.
حضور در تمامی برنامه های مردم محور ، تلاش در به نتیجه رساندن پروژه هایی که منفعت مردمی بیشتری دارد ، کوتاه سخن گفتن و پرهیز از اطاله گویی در سخنرانیهایی که جنبه ی مردمی دارد ، حرمت قائل شدن برای برنامه های مردمی ، از صفات بارزی بوده که تاکنون بروز وظهور داشته است ؛واین که بیشترین ملاقاتهای مردمی داشته است چه در محل کارش و چه در سفرهای شهرستانی که داشته است.اگر این معیارها را برای مردمی بودن استاندار در نظر گرفته اند و در کل کشور هم مقام اول را کسب کرده است ، پس دلیل خوبیست برای ادعاهایی که نگارنده در وجود استاندار جوان کردستان برشمرد.

ضمن تبریک این موفقیت آرزو می کردم کاش مدیران دستگاههای اجرایی و همراهان این دولت مردمی در استان هم مثل جناب والی بودند ، تا این همه نارضایتی از عملکرد مدیران در فهرست گلایه مندی مردم از مسئولین وجود نمیداشت ، واینجاست که فارغ از هر حب و بغضی باید اذعان نمایم که : کاش همه مثل والی بودند .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38741

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.