• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
3

کام شیرین خانواده چهار قلوی ارومیه ای با حمایت بیمه تامین اجتماعی

  • کد خبر : 34037
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۴۵
کام شیرین خانواده چهار قلوی ارومیه ای با حمایت بیمه تامین اجتماعی
در پی تولد چهارقلوها در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه انجام شد؛ پرداخت هدیه سازمان تأمین‌اجتماعی به خانوا‌ده چهارقلوها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین،  در پی تولد چهارقلوهای ارومیه‌ای در بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام رضا (ع)، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد: هزینه‌های درمان و زایمان این خانواده که تحت پوشش این سازمان نبودند؛ به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود،

میرهاشم موسوی گفت؛ با توجه به سیاست‌های جمعیتی، این سازمان تلاش دارد تا در تمامی سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات خود، موضوع راهبردی افزایش جمعیت را مدنظر داشته و از آن حمایت کند.

موسوی افزود: پوشش هزینه‌های خدمات ناباروری، افزایش دوران غرامت بارداری و حذف سقف سه فرزند در پرداخت حق اولاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران، نمودهایی از رویکرد این سازمان در حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت است.

این مقام در ادامه سخنان خود بیان کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی علاوه بر ارائه رایگان خدمات درمانی زایمان به خانواده این چهارقلوها، به ازای هرفرزند هدیه‌ای نقدی نیز پرداخت خواهد کرد و با توجه به خانه‌دار بودن مادر چهارقلوها، هزینه‌های پرداخت یک‌سال حق بیمه زنان خانه‌دار مادر چهارقلوها را نیز پرداخت خواهد نمود.

گفتنی است: هفته گذشته یک مادر جوان ۲۴ ساله ارومیه‌ای در اولین زایمان خود، در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه، چهارقلو به دنیا آورد.
پدر و مادر این چهارقلوها با وجود اینکه بیمه‌شده سازمان تأمین‌اجتماعی نیستند به علت سطح کیفی خدمات و خوشنامی بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه، این بیمارستان را برای به دنیا آوردن فرزندان خود انتخاب کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.