• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

بیش از ۱۲۰ هزار دشتستانی مراقبت‌های بهداشتی در یک سال گذشته دریافت کرده‌اند/ بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی در طی یک سال گذشته هفتمین قهرمانی لژیونر ایرانی در لیگ‌ رومانی همکاری موسسه «بهارنکو» و سازمان بهزیستی فارس در راستای استحکام بنیان خانواده تقویت اقدامات نظارتی در دستور کار کارگروه ماده ۲۱ / توجه ویژه به پارامترهای اشتغال و تولید در واگذاری های جدید هم اندیشی در زمینه انتقال دانشکده ها به پردیس دانشگاه واقع در شهر صدرا دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات برگزار شد «آوای اثر» در گالری خورشید طنین می‌اندازد  امکان دریافت نسخه الکترونیکی قراردادهای تسهیلاتی در سامانه اینترنتی بانک مسکن انتشار نسخه ویژه نابینایان «پدرخوانده» با صدای پیمان معادی کردستان مسیر فرهنگ وتمدن را درست میرود بازدید دادستان از سایت دفن زباله شهرداری مرودشت، ضرب الاجل دادستان به شهرداری مرودشت ارائه مطلوب خدمت و صیانت از اموال بیمه‌شدگان؛ هدف اصلی در سازمان تأمین‌اجتماعی است

0
سردار علی آزادی :

کاهش ۷ درصدی وقوع سرقت در استان نسبت به سال گذشته

  • کد خبر : 60374
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
کاهش ۷ درصدی وقوع سرقت در استان نسبت به سال گذشته
فرمانده انتظامی کردستان گفت : کردستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش سرقت داشته است و در وقوع سرقت نسبت به نرخ جمعیت آن، در رده یکی مانده به آخر کشور قرار دارد و از نظر فراوانی نیز در رده ۲۸ کشور است.

به گزارش گیتی آنلاین ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در نشست خبری با رسانه های استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار ، اظهار داشت :  نرخ فراوانی وقوع جرایم در استان به ترتیب شامل ۵ مورد اصلی تصادفات با ۳۷ درصد، سرقت ۱۹ درصد، نزاع و درگیری با ۹ درصد، جرایم سایبری ۶ درصد و مفاسد اجتماعی با ۴ درصد است.

وی با اشاره به کاهش ۷ درصدی وقوع سرقت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: کردستان در وقوع سرقت نسبت به نرخ جمعیت آن، در رده یکی مانده به آخر کشور قرار دارد و از نظر فراوانی نیز در رده ۲۸ کشور است.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار کرد: در حوزه سرقت های مهم سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۳ مورد و امسال تاکنون یک هزار و ۸۰۹ مورد در استان به وقوع پیوسته که ۱۴ درصد کاهش داشته ایم.

سردار آزادی ادامه داد: در حوزه سرقت های خرد نیز سال گذشته ۲ هزار و ۵۵۱ مورد و امسال ۲ هزار و ۵۱۶ مورد در استان به وقوع پیوسته که یک درصد کاهش داشته ایم.

وی یادآور شد: در بخش نزاع و درگیری نیز سال جاری قریب به ۲ هزار مورد در استان به وقوع پیوسته که در بخش نزاع دسته جمعی ۲۲ درصد کاهش و در بخش نزاع خرد ۲ درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی کردستان بیان کرد: سال جاری در بخش جرایم سایبری از لحاظ وقوع ۱۳۲ درصد افزایش و در بخش کشف جرایم سایبری ۱۰۳ درصد افزایش داشته ایم که بیشترین جرایم این حوزه با ۷۱ درصد، جرایم مالی بوده است.

سردار آزادی گفت: امسال ۳۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که بیشترین آن ماده مخدر تریاک با ۲۰۱ کیلوگرم بوده است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۲۶۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است، افزود: در سال جاری ۳۶ قاچاقچی، ۵۵۸ خرده فروش و ۹۰۰ نفر معتاد دستگیر شده و معتادان متجاهر نیز به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار کرد: در بخش خودکشی نیز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش را در استان داشته ایم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=60374

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.