• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

کردستان مسیر فرهنگ وتمدن را درست میرود

  • کد خبر : 37785
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۱۳
کردستان مسیر فرهنگ وتمدن را درست میرود
در سال پر از حلاوت 1388 که کردستان به میزبانی تذکار و جلودار انقلاب ، رهبری معظم انقلاب مفتخر شد ، جمله ای تاریخی در مدح کردستان توسط معظم له عنوان شد : استان کردستان استانی فرهنگی است ، واین نشان افتخار با عنوان شدن کردستان بعنوان پایتخت کتاب، شهر خلاق موسیقی، پایتخت دف و ... با داشتن هزاران نویسنده و هنرمند و هنردار و هنرپروری درمسیر فرهنگ خوب در حال پیش رفتن است و میزبان موسیقی قومی ایران زمین میشود.

به گزارش گیتی آنلاین  ، در سومین سفر رئیس دولت مردمی سیزدهم جمله ای دیگر ماندگار شد که رئیس جمهور محترم کردستان را جزو با تمدن ترین مناطق گشور برشمرد و عنوان نمود برای رفع مشکلات کردستان سه دفعه که سهل است اگر برای مرتفع نمودن مشکلات کشور سی بار هم لازم باشد به کردستان خواهم آمد.

برنامه های فشرده ی افتتاحات پروژه ها در کردستان و تکمیل نمودن پروژه های استارت زده شده ونیمه کاره مبتنی بر نیاز ودرخواست استان خود بیانگر حرکت استان به سوی رونق اقتصادی و اجتماعی است واین موفقیت بی تردید مرهون والی جوان و کاربلد این استان است .

والی کارکشته و کار بلد استان کردستان در زمینه سازی محق شدن دوعنوان پر آوازه فرهنگ وتمدن برای کردستان ، پرونده ی قابل قبول و گاها درخشانی دارد.

تلاش در جهت عمران و توسعه کردستان با برگزاری برنامه های متنوع جشنواره موسیقی قومیتهای ایران زمین که نقش موثری در شناخته شدن فرهنگ کردستان دارد، برگزاری جشنواره ها و فستیوالهای متعدد و مختلف فرهنگی و هنری و… گرفته تا برنامه های جامع تمدن مدار و ثبت جهانی روستاهای استان نشان از تمدن و پویایی در گذشته های دور دارد که تما ما در مسیر معرفی استان دارای تمدن میباشد و والی جوان کردستان خوب بلد است در غنای فرهنگ کردستان و همکاریها وتعاملات کارکنان مجموعه در کشاندن مسئولین پایتخت به استان و جذب اعتبارات برای کردستان سنگ تمام بگذارد و مردم هم قدر این مدیر تلاشگر که از جنس خودشان هست را می دانند و اگر ریل بر همین مسیر سوار شود ، بی تردید کردستان در مسیر فرهنگ وتمدن برمدار توسعه میچرخد. والی را جرعه ای یاری لازم است ، مددی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37785

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.