• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

اجرای عملیات راهسازی به ارزش ۴ هزار میلیارد ریال در محور حیدرآباد_نقده ضربۀ سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد به شبکۀ سازماندهی اغتشاشات/ سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری ۶ عنصر شبکه سازماندهی اغتشاشات و محرک ایجاد نا امنی در فضای مجازی این استان خبر داد. خلاقیت در بازی و هنر امری جمعی است/ اکنون در حال زندگی در اسطوره‌های علمی هستیم که اکثرا غلط هستند حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیمارستان نمازی برای بررسی وضعیت سلامت مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) آغاز میزبانی خانه هنرمندان از نمایش «وقتی آنقدری که باید همدیگر را زجر داده ایم» با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛ پایگاه سلامت خانواده شهر برازجان در طرح بر مدار سلامت افتتاح شد بهره گیری از ظرفیت پست عراق در راستای خدمت رسانی بهتر به زوار اربعین سال آینده بررسی راهکارهای توسعه همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزایش ۲۴ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه طی فروردین ۱۴۰۳ مجتمع جهان فولاد سیرجان،برند ایرانی با اعتبار جهانی کارخانه احیاء/تداوم مسیر صعودی «فجهان» با مهندس علی پورمعصومی برف‌روبی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان آذربايجان‌غربی سياست مدبرانه کيارش غفوري براي طلوع دوباره شرکت شکر

2

کشف سلاح و مهمات بهمراه پرندگان شکار شده در شهرستان پاسارگاد

  • کد خبر : 33838
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کشف سلاح و مهمات بهمراه پرندگان شکار شده در شهرستان پاسارگاد
فارس_ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد از کشف یک قبضه اسلحه دو لول ساچمه زنی مجاز و 34 عدد فشنگ و لاشه دو قطعه کبک وحشی شکار شده توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

گیتی آنلاین_ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد با تشریح اقدامات برای معرفی متخلفین به دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطع و بدون اغماض با شکارچیان متخلف در این شهرستان شد.
کرمی در ادامه به برخی خطرات وجود سلاح در دست شکارچیان متخلف پرداخت و اضافه کرد: وجود اسلحه شکاری غیر مجاز به معضل بزرگی برای حیات‌وحش تبدیل شده است. بدیهی است وقتی کسی اسلحه شکاری خریداری می‌کند و مجوز نگهداری دریافت می‌کند، انتظار دارد با دریافت پروانه شکار از سازمان حفاظت محیط‌زیست به طبیعت رفته و حیوانات را شکار کند، در غیر این صورت دور از انتظار نیست که به‌صورت غیرمجاز به این کار مبادرت کند.
این مقام مسوول ادامه داد: گذشته از قبح ذاتی عمل شکار و ناپسند بودن آن نزد اذهان عمومی، به‌دلیل حرام بودن امر شکار از سر تفریح به فتوای صریح مراجع عظام، ضروری است به‌دنبال یک راهکار اساسی برای حل این معضل باشیم.
این مقام مسوول افزود: وجود معضلی به‌نام شکار حیات‌وحش و وجود افرادی به‌عنوان شکارچی به‌هیچ عنوان برای اکثریت قریب به اتفاق افراد جامعه پذیرفته شده نیست و این را می‌توان از واکنش افکار عمومی نسبت به فیلم‌ها و اخبار منتشر شده در این خصوص محک زد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33838

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.