• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد از توقيف يک دستگاه خودروي پژو پارس با ۱۸۰ ميليون ريال خلافي در اين شهرستان خبر داد. بلیت‌فروشی «تروما» در ایران‌کنسرت آغاز شد بازدید معاون فرماندار، مدیر بهزیستی شیراز و شهردار منطقه چهار از خیابان‌های مناسب سازی شده شهرداری منطقه چهار و اداره کار مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت  پتروشيمي زاگرس (سهامی‌عام) برگزار شد مطالبه ما از مجلس آینده، توجه به معیشت و اشتغال‌زایی است آموزش استفاده از کیسه های پارچه ای به جای پلاستیک، انس دانش آموزان با طبیعت و محیط زیست  عملکرد ۹ ماهه (( سپ )) با تحقق درآمد ۲.۹ هزار میلیاردی و رشد ۲۹ درصدی آمادگی کاملی در جهت حمایت و همکاری با نخبگان داریم/ ناوشکن دنا مشتری های زیادی پیدا کرده است دستگيري قاتل کمتر از ۴۸ ساعت در “سراوان” نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت اعلام شد   اهتزاز پرچم بزرگ فاطمیه برای سومین سال پیاپی در ارومیه نسخه ویژه نابینایان «چهارشنبه سوری» منتشر می‌شود

3

کشف مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان در شیراز

  • کد خبر : 22431
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کشف مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان در شیراز
فارس_ سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در اطلاعیه‌ای از کشف مواد مخدر و قرص‌های روان گردان در دو عملیات مجزا در شهر شیراز خبر داد.

گیتی آنلاین_ به نقل از کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، در این اطلاعیه ضمن بیان اینکه گشت‌های عملیاتی و اطلاعاتی بسیج در سطح محدوده این ناحیه اقدام به گشت‌زنی در ساعات شبانه روز می‌نمایند، آمده است: در حین خرید و فروش مواد مخدر از نوع ماری‌جوانا در سطح محدوده یکی از حوزه ها، مقادیر یک کیلو و هشتصد گرم مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این ماموریت که با هماهنگی معاونت عملیات سپاه ناحیه ثارالله (ع) توسط یکی از حوزه‌های محلات بسیج انجام شد، منجر به دستگیری دو نفر متهم و برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل عوامل فراجا گردیدند.

کشف و ضبط داروهای غیرمجاز و قرص‌های روان‌گردان 

بر اساس اخبار واصله مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز و قرص‌های روان‌گردان در سطح شهر مقدس شیراز، با هماهنگی مقام قضایی، محل دپوی گزارش شده بازرسی شد.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از فعالیت معاونت عملیات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در معاونت‌ اطلاعات این ناحیه، بیان شده است: مقادیری داروهای غیرمجاز و قرص‌های روان‌گردان و یک قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز در محل کارگاه مذکور کشف گردید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22431

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.