• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
2

کشف يک تن و ۲۱۱ کيلوگرم مواد افيوني در جنوب سيستان و بلوچستان

  • کد خبر : 41805
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
سردار" دوستعلي جليليان" گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي ايرانشهر و خاش با هدايت عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستاي مبارزه بي‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتي از فعاليت دو باند قاچاق مواد مخدر باخبر شدند.

گیتی آنلاین- به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار” دوستعلي جليليان” در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي ايرانشهر و خاش با هدايت عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستاي مبارزه بي‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتي از فعاليت دو باند قاچاق مواد مخدر باخبر شدند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه افزود: بررسي‌هاي اوليه مأموران نشان از اين داشت اين متهمان با تهيه مواد مخدر از کشورهاي همسايه و انتقال آن به شهرستان هاي موصوف قصد حمل آن به عمق کشور دارند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان تصريح کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با شناسايي مخفيگاه قاچاقچيان و طي عمليات هاي هماهنگ، در بازرسي از محل هاي مورد نظر مقدار ۳۵۱ کيلو ترياک و ۸۶۰ کيلو حشيش جمعا به مقدار يک تن و ۲۱۱ کيلوگرم مواد افيوني کشف کردند.

سردار “جليليان” با اشاره به دستگيري سه نفر قاچاقچي و توقيف دو دستگاه خودرو، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غير قانوني در امان باشند و شهروندان هرگونه اخبار را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=41805

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.