• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

قاتل خاموش سلامت خود را شناسایی کرده و آن را درمان کنیم تجلی توسعه معادن فلزات برای حصول افتخار ملی کسب رتبه نخست کشوری آذربایجان غربی در تولید آرتمیا تعزیر قاچاقچی سوخت در ایرانشهر معرفی راهکارهای نوآورانه ال‌جی برای زندگی بهتر در نمایشگاه CES 2024 اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در اماکن تاریخی و گردشگری فارس در نوروز/ در بازارچه‌های صنایع‌دستی نوروزی فارس عرضه محصولات چینی ممنوع است طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمود خرم آزادی از هنرمندان استان به سمت رئیس انجمن هنرهای تجسمی معرفیشد برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس بزودی ظرفیت واحد پرورش بلدرچین شهرستان خاش به ۱۰۹ هزار قطعه می‌رسد از عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در تخصیص اعتبارات تبصره ۱۶ تقدیر شد به آتش کشیدن زمین های کشاورزی؛ درست یا غلط؟ برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد

4

کشف کارگاه ذبح غیربهداشتی دام در میاندوآب

  • کد خبر : 33675
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
کشف کارگاه ذبح غیربهداشتی دام در میاندوآب
رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: با رصد واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان، یک کارگاه غیر مجاز تهیه و توزیع گوشت دام‌های بیمار و ناسالم در میاندوآب کشف شد.

گزارومیه _ گیتی آنلاین،، مهدی فتاحی اظهار کرد: با ورود دادستانی و نیروی انتظامی، مقدار ۶۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی و آلوده نیز ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب افزود: با تلاش ضابطان بهداشتی دامپزشکی و نیروی انتظامی، مقصد انتقال گوشت‌های غیربهداشتی به دست آمده این مرکز غیرمجاز در یکی از شهرستان‌های استان مجاور ردگیری و کشف و با تشکیل پرونده قضایی متهمین به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با قدردانی از همکاری مجموعه قضایی و انتظامی از شهروندان خواست، گوشت مورد نیاز خود را تنها از مراکز مجاز تهیه کرده و از خرید گوشت از دست‌فروشان و کنار جاده‌ها خودداری کنند.

فتاحی، با بیان اینکه گروه‌های نظارتی شبکه دامپزشکی در سطح شهرستان فعال بوده و ضمن افزایش بازدیدها از اماکن غیرمجاز کشتار دام، طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: درصورت مشاهده هرگونه گوشت مشکوک درسطح مراکزعرضه و طبخ، بازرسان شبکه دامپزشکی اقدام لازم را برای توقیف و ضبط و نمونه‌برداری تشخیص نوع گوشت انجام می دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک می توانند آن را به شبکه دامپزشکی و یا با شماره تماس‌های ۴۵۲۲۸۲۶۰ و ۴۵۲۲۴۵۲۲ اطلاع دهند.

در شهرستان میاندوآب یک واحد کشتارگاه صنعتی دام، یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور، دو واحد کارخانه تولید خوراک دام و طیور، دو واحد بسته‌بندی گوشت قرمز و مرغ، ۱۴ واحد جمع‌آوری شیر و بیش از یکهزار مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل قصابی‌ها و مرغ فروشی ها فعالیت دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33675

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.