• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

کشف ۳۰۷ فقره وکالت جعلی برای خروج خودروها از پارگینگ 

  • کد خبر : 37184
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۳۸
کشف ۳۰۷ فقره وکالت جعلی برای خروج خودروها از پارگینگ 
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسايي و انهدام باند جاعلان حرفه ای در ارومیه خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسايي و انهدام باند جاعلان حرفه ای با کشف ۳۰۷ فقره وکالت نامه جعلي به منظور خارج کردن و سرقت خودرو هاي ليزينگي از پارکينگ، در ارومیه خبر داد.

 

سرهنگ سامان غنی زاده افزود: در پی وصول خبری مبنی بر اينکه سه نفر از کلاهبرداران حرفه اي و سابقه دار در ارومیه با جعل اسناد و تنظيم وکالت نامه هاي جعلي اقدام به خارج کردن يک دستگاه خودروي لندکروز از پارکینگ نموده اند؛ پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی اظهار کرد: با تشکيل تيم عملياتي و هماهنگي های قضايي؛ با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي لازم، خودروی لندکروز شناسایی، توقیف و با بررسی مدارک آن، مشخص شد وکالت نامه جعلی بوده و مجددا به پارکینگ منتقل شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان  ادامه داد: در این خصوص ۲ نفر از متهمان اصلی جعل مدارک و اسناد دستگیر و در بازجویی های تخصصی پلیس به جعل  ۳۰۷ فقره وکالت نامه جهت خروج خودروها از پارکینگ؛ با همکاری ۵ نفر دیگر اعتراف کردند.

 

سرهنگ غنی زاده با اشاره به اینکه  تمامی متهمان دستگیر و  پس از تکمیل تحقیقات؛ برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند؛ از شهروندان خواست که در صورت وقوع سرقت، جعل و یا کلاهبرداری با حفظ خونسردی و آرامش  می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده و همکاری لازم را جهت شناسایی و دستگیری متهمان با خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی داشته باشند

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.