• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
3
استاندار فارس در پایان دوازدهمین میز خدمت تخصصی جوانان و دانشجویان:

کشور نیازمند ورود جوانان به عرصه تولید است

  • کد خبر : 38736
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
کشور نیازمند ورود جوانان به عرصه تولید است
فارس_ محمد هادی ایمانیه گفت: با توجه به اینکه خوشبختانه زمینه ورود به کارخانه و موسسات تولیدی فراهم است جوانان می بایست از استخدام در امور اداری باید فاصله بگیرند چرا که کشور بیشتر به ورود جوانان در تولید نیازمند است.

گیتی آنلاین_ دوازدهمین میز خدمت استاندار فارس، ویژه جوانان و دانشجویان، پیش ازظهر امروز در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد.

استاندار فارس در پایان این میزخدمت گفت: خدا را شاکرم که دوازدهمین میز خدمت جوانان و دانشجویان را امروز برگزار کردیم و توانستیم خدمت چهل نفر از جوانان و دانشجویان این استان باشیم.

وی اشتغال را یکی از اصلی ترین دغدغه جوانان عنوان کرد و افزود: در این مدت تلاش کردم جوانان را به سمت اشتغال در واحدهای تولیدی سوق دهم؛ با توجه به اینکه خوشبختانه زمینه ورود به کارخانه و موسسات تولیدی فراهم است جوانان می بایست از استخدام در امور اداری باید فاصله بگیرند چرا که کشور بیشتر به ورود جوانان در تولید نیازمند است.

دکتر ایمانیه با تاکید بر اینکه اکثر افرادی که اهل کار هستند، در کمترین زمان ممکن جذب کارخانه ها می شوند، ابراز امیدواری کرد که فرهنگِ تولید و کار، در کشور رونق بیشتری پیدا کند و اذعان داشت: سعی میکنم پنج شنبه یا جمعه آخر هر ماه میزخدمت ویژه جوانان و نوجوانان را برگزار کنم؛ به لطف خداوند از آذر ماه سال گذشته که به جوانان قول برگزاری این میزخدمت را داده‌ام، تا امروز هر ماه یک میزخدمت برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38736

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.